Leuke Netflix series! ♥

zondag 5 april 2015


Oeps, ik ben de artikelen deze week nogal vergeten door dat ik het druk had met school en ik heb ook wat Netflix gekeken en dat is precies waar ik het over ga hebben vandaag. Ik heb al een tijdje Netflix en ik heb ook een hoop series gekeken daar, die ga ik vandaag met jullie delen, veel plezier met lezen!




The Vampire Diaries
Het verhaal gaat over een vampier genaamd Stefan, hij is 145 jaar oud, zie je niet aan hem en hij is verliefd op een gewoon meisje genaamd Elena, zij lijkt sprekend op de ex van Stefan. Later komt de broer van Stefan Demon ook nog in het spel, hij is ook een vampier, beiden vinden ze Elena ook leuk. Ook komen ze erachter dat Elena de dubbelganger is. Samen beleven ze spannende avonturen en moeten ze ontkomen aan The Originals.


The Originals
Deze serie is een vervolg op The Vampire Diaries, alleen gaat het nu niet om Elena, Stefan en Demon, maar om The Originals. Een groep oude vampieren, de oudste, hun zijn het sterkst van alle vampieren. Klaus probeert een stad waar hij vroeger de baas was terug te krijgen van Marcus. Ook heeft hij een vrouw bezwangert genaamd Hailey. Zij probeert Klaus zijn gevoel ook terug te krijgen, hij is namelijk erg harteloos. Ik zelf vond dit een erg leuke serie omdat het spannend bleef!



Arrow
Oliver Queen zit 5 jaar lang op een onbewoond eiland, nouja onbewoond er wonen verschillende mensen die hem het leven zuur willen maken. Het lukt hem om terug te keren naar zijn stad, Starling City. Hier wil hij de doodswens van zijn vader voltooien. Zijn vader had een lijst bij zich met mensen daarop die Starling City gefaald hebben in zijn ogen. Terwijl hij de lijst aan het afwerken is met pijl en boog liggen er ook anderen gevaren op de hoek en de lijst had toch een andere betekenis dan gedacht. 


Once Upon A Time
De serie die ik op dit moment aan het kijken ben. Het gaat over Emma, zij leid een rustig, ongeveer dan, leven, tot op haar 28e verjaardag haar zoon komt aanbellen. Toen ze 19 was heeft zij het kind afgestaan omdat ze nog niet klaar was voor een baby. De jongen vertelt dat ze met hem mee moet komen om de stad te redden van de vloek die de boze koningin erover heeft uitgesproken. Emma gelooft hem niet, want wie zou dat wel doen? De moeder van haar zoon is nogal gemeen tegen Emma, waarna Emma toch besluit te blijven in het vreemde stadje, Story Brooke. Er is toch meer aan de hand dan ze dacht in het stadje.


Teen Wolf
Als Scott op een avond met zijn beste vriend Stiles naar het bos gaat wordt hij gebeten door een wolf. Hierdoor word hij zelf een weerwolf. Het brengt nogal wat struggles mee, hiermee moet hij leren om gaan, zal dat hem lukken?!

Wat zijn jouw favoriete series?

Liefs Maaike

1 opmerking:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D