Gameverslaafd? ♥

dinsdag 28 april 2015


Ik speel de laatste tijd steeds meer games, leuk voor een meisje die over beauty blogt. Naja, je kan verschillende hobby's tegelijk hebben, nietwaar?! Lees snel verder!

Sims 4 - Computerspel
Ik heb vandaag denk ik 5 uur sims 4 gespeeld, oeps. Een vriendin en ik spelen het samen terwijl we aan het skypen zijn, ontzettend leuk. Ook vind ik het alleen ook leuk spelen. Ik speel op dit moment met een poppetje die dezelfde naam heeft als mij, maar totaal niet op mij lijkt, oeps. Ik denk dat iedereen dit wel doet, gewoon jezelf een soort model maken. Ik heb ook een vriendje voor mezelf gemaakt, jaja! Best zielig al zeg ik het zelf. Ook heb ik een kind en een huis waar ik super trots op ben. Ik ben nu bezig met de tuin rondom het huis, maar omdat ik speel zonder cheats gaat het lekker  langzaam, naja, wel leuk!

Ik vind de man/vrouw pittig creepy!
Monster legends - App
Dat ik de sims speel is niet zo erg, maar monster legends is misschien wel wat triest. Het is een spel met monsters, waarmee je van anderen monsters moet winnen, door ze zo sterk mogelijk te maken. Soort Pokemon. Ik vind het leuk, maar waarom, ik heb geen flauw idee!

Zo ziet het spel er ongeveer uit, er zijn nu al updates geweest, dus het ziet er nu heel anders uit!
Restaurant 2 - App
Je hebt hierbij je eigen restaurant en hier moet je gerechten maken, gasten bedienen en het er zo leuk mogelijk uit laten zien. Ik speel het minder dan Sims en Monster Legends, maar alsnog vind ik het een erg leuk spel. Het is erg simpel, maar toch leuk. Je koopt je ingrediënten ook bij allerlei verschillende winkels en ja het is een verslavend spel.


Dit waren dan de spellen waar ik me op het moment ontzettend mee vermaak, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Ben jij 'verslaafd' aan een bepaald spel?

Liefs Maaike

2 opmerkingen:

  1. Oh, the sims 4 is echt een geweldig spel! Ik heb het zelf ook en ik kan gewoon uren achter mn laptop zitten en simsen! Ik hoop dat er snel nieuwe uitbreidingspakketten komen!
    Leuk artikel!

    Liefs,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D