De Sims 4 ♥ Belangrijke cheats

zondag 13 september 2015



Vandaag laat ik jullie een aantal cheats zien, die ik zelf het meest gebruik, het zijn geld cheats, cheats voor bij het bouwen en veel meer! Veel plezier met lezen!

Geld cheats
Motherlode: Door deze cheat krijg je 50.000 simdollar.

Households.autopay_bills: Hiermee betaal je je rekeningen in één keer. Want soms krijg je zulke hoge rekeningen ineens!

Build cheats
Bb.moveobjects: Hierdoor kan je voorwerpen echt overal neerzetten met alt. Ook kan je voorwerpen vergroten met shift+[. En het laatste wat je met moveobjects kunt doen is voorwerpen omhoog of omlaag zetten. Zo kan je overal voorwerpen neerzetten en nog veel meer. Het enige nadeel is, dat je wel de details op het laatste moment moet, anders zullen de voorwerpen verwijderen en dan staan ze in je huishoudinventaris,

Bb.showhiddenobjects: Met deze cheat zie je spullen die je normaal niet ziet, denk aan borden, drankjes, maar ook heb je hele leuke lichten en nog veel meer speciale items, die je normaal niet ziet. Door op DEBUG te zoeken vind je deze speciale items.

Bb.ignoregamplayunlocksentitlement: Met deze cheat kan je items unlocken die bijvoorbeeld bij bepaalde carrieres horen of bij bepaalde skills.

Bb.enablefreebuild: Deze cheat werkt alleen met 'Aan het werk', hierdoor kun je het ziekenhuis, het lab en het politiebureau veranderen. Je hebt infinity geld, dus zelf vind ik dat erg leuk!

Overig
Cas.fulleditmode: Je hebt je sims gemaakt, maar bent na een tijdje niet meer tevreden over bijvoorbeeld het kapsel of de eigenschappen. Als je op een kast klikt kan je 'Outfits plannen' aanklikken en dan kan je alleen je kleding aanpassen, maar met deze cheat kan je alles aan je sims veranderen, net zoals toen je de sim voor het eerst maakte.

Fullscreen: Met deze cheat zorg je ervoor dat je de sims 4 niet op fullscreen hebt. Ik zelf vind dit heel handig, want ik vind het ontzettend irritant als ik elke keer moeilijk moet doen om de game af te sluiten.

Dit waren de cheats die ik het meest gebruik,
Wat zijn jouw meest gebruikte cheats in de sims?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D