Lookbook ♥ Outfits beoordelen

dinsdag 22 september 2015

Kristina Magdalina - Poppy Lovers Jacket, Zaful Boots - Shabby jeans.

Vandaag ga ik samen met Meghan, lookbook outfits beoordelen. Meghan heeft een aantal blogs en youtube kanalen gehad, maar ondertussen is ze er mee gestopt, ook is ze mijn skypebuddy! ♥ Lees snel verder voor onze meningen over de outfits.

Lolita Mas -  - London Fashion Week / Day 2

Meghan:
Ik vind deze outfit niet zo mooi, de jas kan heel leuk zijn, als hij mouwen zou hebben en de flappen wat natuurlijker zouden zijn. Het broekpak vind ik echt heel erg lelijk, die wijde broekspijpen komen misschien weer in, maar ik moet er echt niks van hebben. Ik geef dit outfit een 4.

Maaike:
Het enige wat ik leuk vind aan dit outfit zijn de schoenen en haar nagellak. De rest vind ik écht niks. De extreem uit proporties gillet vind ik er niet uit zien. Ook vind ik het broekpak niet leuk door de wijde pijpen. Ik geef dit outfit een 5.

Kristina Magdalina - Poppy Lovers Jacket, Zaful Boots - Shabby jeans.

Meghan:
Deze outfit vind ik heel leuk, alleen het jasje verpest het. Het staat niet bij het model en is te oversized. Ik geef deze outfit een 5.

Maaike:
Opzich een simpele look, maar wel vind ik het leuk staan! Het jasje vind ik minder, het model vind ik niet zo leuk, maar wel vind ik het iets leuks wat de outfit als het ware breekt van al het zwart. Ik geef dit outfit een 7.

Anya Anti - Dressgal Denim Jacket, Kultprit Zebra, Tomtop Milk Bag, T.U.K. Footwear Creepers, Sammy Icon Socks - Got Milk?

Meghan:
Wow, heel blauw. Opzicht wel cool! Niet mijn stijl, maar ik vind het wel leuk. Het haar had wel anders gemogen, gewoon helemaal bruin, dan zou het blauwe denk ik iets minder heftig zijn. Ik geef deze outfit een 7.

Maaike:
Wat vind ik dit outfit niks. Té blauw, té veel spijker. Ik vind haar haar er nogal dood uit zien, het lijkt op een giraffe staart, dat pluimpje ervan. Ik vind choker's niks, het lijken net halsbanden. Wel vind ik haar tas grappig, maar niet écht leuk. Ik geef dit outfit een 3.

Katarzyna Konderak - Sheinside Playsuit, Boots, Bag, Wholesale7.Net Jacket - Black & striped.

Meghan:
Heel erg simpel, en heel erg leuk! Dit is iets wat je mij ook nog wel ziet dragen, maar dan wel met ander schoenen en geen sieraden, haha. Ik vind het jasje echt heel erg leuk! Ik geef dit outfit een 10!

Maaike:
Ik vind dit outfit leuk, al zou ik het leuker vinden staan met gympen. Ik vind dat het door de zwarte schoenen net iets té zwart word. Ik vind haar hoed écht geweldig en het jurkje schattig. Ik geef dit outfit een 8.

Stephanie Ka - Laura Scott Leatherjacket, Only Skinny Jeans, Balenciaga Bag, Hallhuber Ankle Boots, Otto Bowler Hat, S Oliver T Shirt, Diesel Shirt - EMMA STREET

Meghan:
Ik vind deze outfit leuk! Alleen vind ik wel dat ze misschien iets te overboard is gegaan met de blouse om haar heupen. Voord e rest heel erg stoer! Ik geef dit outfit een 8.

Maaike:
Leukste outfit van de dag is gespot! Ik vind het outfit écht leuk, het is stoer, casual en het matched ook gewoon leuk. Qua kleuren combinatie is dit écht perfect. Ik geef dit outfit een 9,5! 

Welk outfit was jouw favoriet?

Liefs Maaike EN MEGHAN WANT MEGHAN HOUD VAN JULLIE XXX (Hierbij Meghan's woorden)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D