Essence ♥ Trend Edition ♥ Make Me Pretty

donderdag 3 september 2015


Vandaag laat ik jullie kennis maken met de nieuwe collectie van Essence, genaamd Make Me Pretty of te wel; Maak me mooi. Deze collectie bestaat alleen maar uit kwasten. Ik zelf vind het een leuk idee, maar wel eentonig, alleen maar kwasten! De collectie ligt vanaf november in de Nederlandse schappen en vanaf eind september tot en met half oktober, ligt de collectie in de Belgische schappen. Lees snel verder! 




Essence eyeshadow blender brush - 1,99
Ik vind deze kwast er ontzettend schattig uit zien, nu ook nog hopen dat het je oogschaduw mooi in blend. Het is sowieso al een aanwinst voor je stash.


Essence Precise eyeshadow brush - 1,89
Deze kwast is speciaal bedoelt om je oogschaduw nauwkeurig aan te brengen. Door de ronde vorm van deze kwast is het erg gemakkelijk.


Essence multi use eyeshadow brush - 2,99
Ik ben van de gehele collectie het meest enthousiast over deze kwast(en). Je hebt één kwast met drie verschillende kwasten erin. Super handig voor op vakantie, je hebt alles in één!


Essence eyebrow comb - 2,59
Met deze kwast kan je je wenkbrauwen perfect in kleuren en in shape brengen


Essence lip brush
Ik vind het printje van deze kwast écht geweldig, enorm schattig. Met deze kwast kleur je je lippen gemakkelijk in, voor een perfect resultaat.


Essence concealer brush - 1,99
Deze kwast zorgt voor een dekkende finish voor je concealer, al je roodheden, oneffenheden en wallen zullen voor de zon verdwijnen.


Essence powder & highliter brush - 3,39
Doormiddel van deze zachte kwast breng je je poeder en highliter gemakkelijk aan voor een perfecte finish.


Essence blush brush - 2,99
Door de schuine vorm breng je je blush perfect aan. Ik vind de kwast er in ieder geval alontzettend leuk uit zien!


Essence bronzer brush - 3,39
Nu de winter eraan komt en je toch nog een beetje bruin wilt lijken, gebruik je deze kwast, door de smalle vorm, zal je bronzer perfect zitten!

Ik ben ontzettend benieuwd naar de collectie, want de kwasten zien er superleuk uit en zijn ook nog eens goedkoop, we zullen zien!

Waar ben jij het meest nieuwsgierig naar?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D