Rituals Handlotion ♥ Serenity

zondag 16 maart 2014


Vandaag review ik voor jullie een handlotion van Rituals. Ik had laatst al een review gemaakt over Rituals producten en aangezien ik toen zo enthousiast was, ben ik nog een keer langs de Rituals winkel gegaan en heb ik deze handlotion gekocht. Lees verder voor het review!



Het uiterlijk is luxe. De zwart met zilveren dop maakt het geheel af.


Ik heb de geur Serenity, wat is gemaakt met Indian Rose & Sweet Almond Oil. Het is een extra verzorgende handlotion en bevat 300 ml.


Het product heeft een makkelijk tuitje, als je erop drukt komt het product er uit.


De ingrediënten. Er zit alchohol in, apart, voor een verzorgende handlotion.


Uit één pompje komt best een grote hoeveelheid.


Uitgesmeerd, je ziet hier goed de substantie; Een beetje waterig, maar niet té.


Uitgesmeerd. Mijn hand is goed verzorgt en een pluspunt, niet vettig! 


Conclusie
Ik ben ontzettend enthousiast over de handlotion. Het product is niet vettig en er zit een grote hoeveelheid in. Alleen snap ik nog steeds niet waarom het alcohol er in zit, maar ja. Voor de rest top product!

Voor dit product betaal je 13,- voor 300 ml.

Wat vind je van de foto's van dit artikel? Ik heb ze gemaakt met mijn Iphone, maar ik vind van veraf beter, maar dichtbij minder, jullie?

Wat vind je van de lotion?

Liefs Maaike

3 opmerkingen:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D