Sieraden van Vintagestore.nl

zaterdag 8 maart 2014


Vandaag laat ik jullie de sieraden van de unboxing van Vintagestore beter zien, vertel ik over de kwaliteit en nog veel meer. Ik heb hierboven de sieraden in een leuke smiley vorm gelegd, gewoon omdat het kan. Lees snel verder!



We beginnen bij de armband.


Het heeft een mooie structuur.


Ik vind dat ze de magneet mooi hebben bewerkt. Al vind ik het wel een beetje vies/raar dat er gele stukjes tussen zitten, het maakt het in ieder geval wel vintage.


Hier zie je de magneet. Na 1 dag veel helaas de linkermagneet eruit. Deze heb ik toen weer vastgelijmd.


De armband sluit mooi aan om mijn pols. Ik heb een vrij brede pols, dus let op als je een wat smallere pols hebt.


Dan gaan we door naar deze ontzettend leuke oorbellen!


Om een vergelijking te geven van de grootte; ongeveer even groot als mijn nagel.


Er zit zeg maar een soort ijzerdraad in omhult met gebogen ijzer.


Het systeem werkt goed, een klein beetje stroef alleen. Je verliest zo niet je oorbel.


Hier een aparte selfie met de oorbellen in.


Close-up.


Superleuk! Let alleen wel op; deze oorbellen zijn niet echt zilver, dat geld ook voor de armband, dus pas op met huidirritaties.

Ik vind de webshop ontzettend leuk. Eerst vond ik het lastig om wat te vinden, aangezien ze een uitgebreid assortiment hebben. Ik ben blij met de accesoires.

Prijzen
De armband kost 9,90.
De oorbellen kosten 4,90.

Kende jij Vintagestore al?

Liefs Maaike

1 opmerking:

  1. Ik kende vintagestore al maar ik heb er nog nooit iets bij besteld. Mooie juwelen!

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D