Hoe reinig jij je huid? ♥

donderdag 4 september 2014


Ik was zelf ontzettend benieuwd hoe jullie jullie huid reinigen, want iedereen doet het anders. Ik zelf heb ook verschillende producten geprobeerd en weet wat ik nodig heb en wat niet na een aantal miskopen. Ik ga jullie vandaag laten zien, hoe ik mijn huid reinig en dan ben ik ontzettend benieuwd naar jullie reinigingsroutine! Lees dus snel verder!
Make-up doekjes
Ik haalde in het begin mijn mascara altijd weg met make-up doekjes, maar ik kwam er later achter dat dit niet de juiste manier was om je huid te reinigen. Voor een paar keer is het prima, maar altijd is niet altijd goed. Op die manier beschadig je huid.

En toen?
Ik wist eerlijk gezegd ook niet hoe ik het beter kon doen, ik had iets gelezen over reinigingsmelk, dus die ben ik toen maar gaan kopen. Maar nadat ik dat aanbracht deden mijn ogen pijn en zag ik niks, dit hoorde niet. Ik ben daarna research gaan doen en toen wist ik het!

Wat heb je dan nodig?
Ik had reinigingsmelk wat bedoelt is voor het reinigen van je gezicht. Ik heb toen dus een oogmake-up remover gekocht en een tonic erbij. De oogmake-up remover spreekt voor zich en de tonic doe ik meestal als ik mijn mascara weg heb gehaald als extra reiniging, ook gebruik ik de tonic in de ochtend.

Welke producten gebruik ik?
Kruidvat - Reinigingsmelk
Hema - Tonic
Kruidvat - eye remover pads (Hier ben ik trouwens niet tevreden over)

En nu ben ik ontzettend benieuwd hoe jullie je huid reinigen en met welke producten, ik gebruik bijvoorbeeld geen facewash.

Welke reinigen jullie je huid en met welke producten?

Liefs Maaike

3 opmerkingen:

  1. Ik haal mijn make-up eraf met micellair water van Garnier. Dit is niet zo duur en het haalt echt alles weg!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klinkt goed, ik zal er binnenkort ff naar kijken!

      Liefs Maaike

      Verwijderen
  2. Ik haal mijn make-up (mascara) weg met die van niveau make up remover
    En mijn normale make-up met de 2 in een ( Reinigingsmelk en tonic)

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D