My life in pictures ♥#6

dinsdag 16 september 2014


Vandaag heb ik voor jullie 'My life in pictures' deel 6. Ik ben het vorige week vergeten, dus het is een weekje later geworden. Ik heb deze maand best veel gedaan en zal dat vandaag ook aan jullie laten zien! Veel plezier met lezen!



De maand begon met schoenen kopen, altijd een goed begin. Ik kocht deze schoenen als hardloopschoenen, omdat ik mijn conditie graag wil verbeteren, maar zag achteraf dat ik deze schoenen ook leuk naar school kan dragen. Ik zie veel meiden met deze soort schoenen lopen en vind ze ook erg leuk!


Met school had ik een uitje. We gingen naar het scheepsvaartmuseum in Amsterdam. Na ongeveer 40 minuutjes in de trein te hebben gezeten, gingen we een wandeltocht maken van lekker anderhalf uur. Ik was pittig moe, daarna kwamen we in het museum en zag ik dit dak. Ik vind het erg mooi!


Na een langdurige rondleiding met een hoop geschiedenis gingen we een boot op. Ik weet niet meer waarvan deze boot is, maar hij blijkt erg bekend te zijn en dit is de replica daarvan.


Hier zie je de boot, met een stukje van de man die de rondleiding gaf. 


En hier allemaal schoenen. Toevallig droegen zowat alle meiden uit mijn klas all-stars onder andere ook ik. Als je de voet hier recht boven ziet daar rechts van is mijn voet.


Ik ging eens wat lekkers proberen met eten. Een crackers met kruidenkaas en komkommer. Ontzettend lekker en ook nog gezond!


Hier zie je de diy van afgelopen donderdag. Ik had de foto een beetje bewerkt en op instagram gezet. Ik vind hem mooi geworden, net zo'n soort tumblr achtig plaatje. 


Mijn moeder had een feestje en ik ging haar opmaken. Het thema was een beetje Grease achtig. Ik heb een smokey eye gemaakt.


Een selfie van de dag!


Helaas had ik naast leuke dingen ook minder leuke dingen als huiswerk, proefwerken en so's.



Hier zie je een natuurkunde proefje met een lucifer en een ei. Het ziet er heel raar uit, maar was goed gegaan!


Ik had laatst geshopt in Haarlem en toen dit setje gekocht bij de Only. De trui en broek zitten allebei als gegoten.


Voor beeldende vorming moesten we een stil leven tekenen. Het was de bedoeling dat je een dier uitkoos en 2 voorwerpen uit je etui, dat moest je kunstzinning bij elkaar zetten en natekenen. Ik heb er meteen een foto van gemaakt, want geheid vergeet ik hoe het stond.


En ik sluit de week af met wiskunde. Ik had ook mijn eerste so, een mooie 2,7. Whoeps! Naja, volgende keer beter!

Hoe was jouw week?

Liefs Maaike

4 opmerkingen:

  1. De foto met alle allstars is erg mooi, al die kleurtjes! De foto met het speldje lijkt inderdaad op een Tumblr foto, goed gedaan! En ach, volgende keer beter bij wiskunde!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, dankjewel!
      Ik hoop het ook heb vrijdag een proefwerk,

      Liefs Maaike

      Verwijderen
    2. Haha, mijn 1e cijfer op de middelbare school is een 5,1 xD
      Verder sta ik met 9 cijfers bijelkaar gemiddeld een 7,7.

      Verwijderen
  2. HAHAH dat proefje was met mij. Geniaal die foto
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D