Things to do when you're bored ♥

zondag 8 maart 2015


Vandaag een artikel die je kan gebruiken voor wanneer je je verveelt. De laatste tijd ben ik helaas wat te druk met school om me te vervelen, maar als het zo ver is, doe ik meestal iets van deze lijst. Veel plezier met lezen!



Tekenen
Ik heb laatst dit boekje gemaakt en ben ondertussen druk bezig met tekenen erin. Ik vind het vooral leuk om met stiften allemaal printjes te maken,


Nagels lakken
Even een nieuw kleurtje opdoen of zelf een hele nageltutorial, wat jij wilt.


School
Tja.. niet even leuk, maar als je je toch verveelt kan je jezelf net zo goed nuttig maken door wat te doen aan school.


Lezen
Tijdschriften of een boek, wat jij zelf het liefst hebt.


Knutselen (diy)
 Typ even diy in op Google en er staan meteen allemaal super leuk ideeën die je kan gaan uitvoeren. 


Youtube & Netflix
Mijn favoriet. Ik kijk op Netflix nu trouwens Arrow, erg leuk! En op Youtube verveel ik me nooit, er is altijd wel wat te doen.


Naar buiten
Ga bijvoorbeeld even lopen of met vriendinnen afspreken. Ik vind trouwens deze foto erg mooi. Ik had hem even snel uit mijn raam genomen, het lijkt alsof er een soort bliksem door de zon heen gaat.


Bloggen
Ik zelf begon ook met bloggen omdat ik me verveelde en toen kwam ik er ook achter dat ik het heel leuk vond.


Sporten
Ga bijvoorbeeld even hardlopen, het is niet altijd heel leuk, maar daarna kom je wel heel voldaan thuis. Zet trouwens een leuk nummer op tijdens het lopen, dat maakt het al stukken gezelliger!

Wat doe jij wanneer je je verveelt?

Liefs Maaike

1 opmerking:

  1. Leuk artikel! Ik ga ook altijd Netflix kijken. En zoals jij al weet kijk ik ofcourse Lost :')

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D