New York! ♥

zondag 3 mei 2015

Sorry dat het artikel wat later komt van vandaag. Het mysterieuze gedoe van vorige week ga ik nu uitleggen. Ik was een week naar New York gegaan, van zondag tot zaterdag (gisteren dus). Ik heb veel gefilmd in New York, daarvan komt donderdag de video online en dinsdag de video op mijn Youtube kanaal (Feautystyle). Ik heb het er ontzettend leuk gehad, het was zo ontzettend gaaf en groot. Het was leuker dan gedacht, voor mijn gevoel heb ik heel New York gezien, ik heb in ieder geval alles gezien wat ik wilde zien. Ook heb ik veel geshopt, al twijfel ik over een shoplog. Als jullie het willen zien, laat maar achter in de reacties!

Hoe leuk?! Deze foto is self made!

Ik ben een weekje naar New York geweest, maar ik heb nu nog steeds 1 week vakantie, super fijn!
Gister kwam ik 3 uur thuis, nadat we ongeveer 5 uur vertraging hadden. Het begon in New York, iedereen zat in het vliegtuig, we moesten nog opstuigen en toen zij de piloot dat het vliegtuig vertraging had, omdat er iets was met een wiel, de besturing ervan werkte niet helemaal lekker. Ik ben blij dat ze het gevonden hadden, want straks ging er wat fout met de landing, maar daardoor hadden we toen 2 uur vertraging, want ze moesten het repareren. We vlogen eerst naar Londen en dan naar Schiphol om vervolgens naar huis te rijden. Maar door de vertraging van 2 uur, misten we onze vlucht in Londen ook, waardoor we daar 3 uur hadden kunnen wachten. Ik kon in de vlucht van New York naar Londen niet slapen, dus heb even een nachtje slaap overgeslagen, waardoor de jetlag nog erger was. Toen ik gisteren thuis kwam rond 4 uur, ben ik niet gaan slapen. Dus toen ik denk rond 10 uur in mijn bed lag, heb ik geslapen tot 12 uur s'middags. Daarom is dit artikel ook zo laat, oeps.

Ik heb het wat ik vast al duizend keer gezegd heb in dit artikel, ontzettend veel plezier gehad in New York! Ik ben nu al druk bezig met de vlog bewerken, dus dat komt goed! Tot dinsdag!

Zal ik een shoplog opnemen van New York?

Liefs Maaike

1 opmerking:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D