12 Foodvragen ♥ TAG

zondag 31 mei 2015


Note: Ik weet niet wat er is gebeurd met het lettertype ik kan er niks aandoen, sorry!

Vandaag heb ik voor jullie een nieuwe tag, genaamd 12 food vragen tag. Officieel is dit de 25 food vragen tag. Ik heb de andere 13 vragen verwijdert, omdat ik ze zelf niet écht goed kon beantwoorden. Het waren vragen als; waar doe jij je boodschappen? Niet, zou mijn antwoord zijn, hiervoor heb ik mijn moeder. Of hoe heb jij je koffie het liefst? Het liefst heb ik geen koffie. Maar omdat ik de tag alsnog heel leuk vond, heb ik er dus de 12 food vragen tag van gemaakt. Veel plezier met lezen!


Wat is je favoriete ontbijt?
Een simpele boterham met hagelslag of chocopasta, in ieder geval iets zoets.

Wat zit er op je lievelingsbroodje?
Kruidenkaas, zalm en sla, Yummie! Ik vind die combinatie echt geweldig, ook omdat ik zelf ontzettend veel hou van kruidenkaas!

Soep of salade?
Soep vind ik over het algemeen lekkerder, maar als je mij deze vraag in de zomer zou stellen, waarbij het iets van 30 graden is, dan ga ik voor de frisse salade.

Nooit meer zoet of nooit meer hartig?
Nooit meer hartig, ik hou écht van zoet.

Welke keuken (land) is je favoriet?
Italië! Omdat mijn lievelingseten pizza is, ook vind ik spaghetti en ijs heel lekker, dus zeker weten Italië.


Wat is je meest ultieme guilty pleasure?
Chocolade, hmm.. Het is ontzettend slecht, maar zo lekker. 

Het lekkerste dat ik ooit gegeten heb is..
Ik was op het vliegveld in Wezen (grens bij Duitsland) en toen had ik een chocolade taartje, die was zó ontzettend lekker. Het was super zoet, maar goddelijk. Zo lekker dat ik op de terug weg ook het heb gegeten, oeps!

Mijn favo snack is..
Roze koeken, een vriendin nam ze laatst mee naar school en ik kreeg er eentje, ik heb er van genoten!

Wat zit er op jouw pizza?
Kaas, tomatensaus, ham en ananas. Gewoon een pizza hawaii, al vind ik pizza's met pesto, mozerella en tomaten, ook heel lekker.

Wat lust je echt niet?
Andijvie en macaroni, bah!


Het gekste dat ik ooit gegeten heb is..
Voor mijn gevoel heb ik nooit hele rare dingen gegeten, meestal haak ik al snel af, als ik wat zie wat er niet lekker uit zie. Maar als ik wat moet kiezen, met school hadden we een project en toen moest je in een product Yakult verwerken, toen hadden we chocolade met Yakult gemengd. Vreemd genoeg smaakte het best lekker.

Ik kan niet leven zonder…
Chocolade! ♥

Wat is jouw guilty pleasure?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D