Essence ♥ Trend Edition ♥ Happy Girls Are Pretty

zondag 16 augustus 2015


Vandaag laat ik jullie kennismaken met de nieuwe Trend Edition van Essence, genaamd 'Happy girls are pretty'. Deze collectie ligt vanaf september tot half oktober 2015 bij de Kruidvat en Trekpleister in Nederland en in België ligt de collectie vanaf November in de schappen. Deze collectie is ontzettend schattig, het doet me denken aan een standaard, schattig omaatje die breit. Ik ben vast en zeker de enige met die gekke gedachte. Veel plezier met lezen!




Essence eyeshadow palette - 3,59
Het uiterlijk is zeker weten schattig, ik vind vooral de kleuren van het tweede palette erg mooi. Het uiterlijk is door het printje leuker, maar voor de rest is het niet erg speciaal. Het plastic oogt goedkoop. Ik ben benieuwd naar het pigment!



Essence ultra slim eye pencil - 1,99
De kleuren zelf vind ik niet erg leuk, ik zou niet snel een bruine of grijze oogpotlood gebruiken, ook omdat ik zelf geen oogpotlood kan dragen op mijn waterlijn door de lenzen die ik heb, maar ook omdat ik de kleuren niet leuk vind. Nee, ik vind dit niks.



Essence Contouring set - 3,39
Een bronzer en highliter in een, handig! Het uiterlijk vind ik niet erg bijzonder. Ik denk trouwens dat de contour kleur veels te donker is, ik zelf zou het niet kunnen dragen. Ook vind ik de highliter best donker.


Essence multi colour blush - 2,99
Wat een ontzettend schattig blush met het hartje en het breipatroontje erin. Er zit veel shimmer in, wat ik erg leuk vind. Het uiterlijk is hier ook weer simpel, maar door het printje word het wel veel leuker!



Essence sheer lipbalm - 2,39
Deze lipbalsem maakt je lippen enorm zacht en geeft ze ook nog een ontzettend leuke kleur. Ik ben benieuwd! De kleuren zien er zeker weten erg mooi uit!


Essence nail polish - 1,89
5 Schattige glimmende kleurtjes, er zit ook een soort metallic effect in, vooral bij de laatste twee nagellakjes zie je het holografische effect, erg mooi!


Essence 2 in 1 nail file - 1,89
Ik zelf vind het er niet heel bijzonder uit zien, hier ben ik het minst enthousiast over, omdat het gewoon weg niet heel bijzonder is. Een veil met een hartje erop, leuk, but that's it.

Ik moet zeggen dat ik niet extreem enthousiast ben over de collectie. Het is allemaal wel leuk, maar niet bijzonder. De meeste dingen ogen erg goedkoop, het is het dan wel ook, maar je hebt leuker collecties van Essence!

Wat vind jij van de collectie?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D