Tips om je beautystash goed op te ruimen

dinsdag 23 juli 2013

Vandaag heb ik tips hoe je je beautystash goed kan opruimen. Ik zelf hou er van als mijn spullen in handbereik liggen & netjes opgeruimd. Lees snel verder!


Voorbereiding
 Kijk eerst of je genoeg opruimplek heb. Bijvoorbeeld bakjes, kastjes, laatjes. Klik hier voor een handig filmpje hoe je zelf bakjes kan maken.


We gaan beginnen met 'echt' opruimen!
Begin met alles voor je uit te stallen. Dit helpt mij vaak, daarna gaan we kijken of alle producten nog goed zijn. Zit er een vreemd geurtje aan of is het van kleur verandert, gewoon weggooien. Het is jammer, maar je wil toch zeker geen effectie oplopen?! Maak daarna categorieën. Eentje met mono oogschaduw, eentje met palletten, lipbalsem, lipsticks, foundation, blushes en ga zo maar door. Dan pak je je doosjes, bakjes of  laatjes. Kijk of alles erin past en wat handig is. Heb je een groot bakje voor mono oogschaduws terwijl je er 4 hebt, is niet erg logisch. Verdeel alles eerlijk! 


Als je klaar bent met opruimen geeft het je een voldaan gevoel. Ik hoop dat jullie dit handige artikel leuk vonden!

Hoe ruim jij je stash op?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D