Eyelook # Glim and glam!

donderdag 11 juli 2013


Vandaag een eyelook. Ik heb deze keer erg gelet op de overloop, deze vind ik dan ook echt goed gelukt. Het jammere eraan is dat als ik mijn oog open doe. (De foto hierboven) Zie je de overloop niet. 



Blauw, paars en roze!


Het oogschaduwlijntje eronder is wat minder geworden, helaas. 


De spullen die ik voor deze look heb gebruikt . ^^ Het palet is van mijn moeder, ik mocht hem lenen. De kleuren zijn goed gepigmenteerd!

De zwarte kwast is van de Etos en de zilveren kwast is van Hema.

Wat vind jij van deze look?

Liefs Maaike

2 opmerkingen:

  1. Welke mascara gebruik je, en hoe duur is/was die? Hij is namelijk erg mooi op je ogen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had hem 'gestolen' van mijn moeder, ehehe, ze heeft zo'n koffertje met make-up, waarvan ze de helft niet gebruikt. Hij is van Miss Helen, ik weet de prijs niet, ff Googlen?

    Liefs Maaike

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D