TAG: I love summer

vrijdag 5 juli 2013

Ik kom misschien een beetje laat met deze TAG, maar wil hem alsnog doen. Ik heb een paar vragen uitgekozen, die ik leuk vind en die ga ik met jullie delen. I hope you like it!

Wat is je favoriete nagellak voor de zomer?
Opvallend en vrolijk! Niet echt roze maar neonroze. Nagellak die echt knalt!

Wat is je favoriete lipkleur voor de zomer?
In de zomer draag ik geen lipstick, omdat ik dan net het gevoel heb of het van je lippen af 'zweet'. Lipgloss hetzelfde verhaal. Maar als ik moest kiezen denk ik een roze tint. Het ligt aan de look die ik erbij draag.

☮✿★ Girl ✝☯★☮

Wat is je favoriete accessoire voor de zomer?
ZONNEBRIL !!

Welke zomertrends van dit jaar vind je het meest leuk?
Ik weet nog niet zo veel van de trends deze zomer, maar ik heb wel al heel erg leuke spulletjes gespot bij America today. In een shoplog van de Primark van iemand (ben de naam vergeten) zag ik wel erg leuke dingen.

Tumblr

Wat vind je het allerfijnst aan de zomer?
Strand, zee, zon en geen verplichtingen, heerlijk! 

Waar gaat jouw reis naartoe deze zomer?
Italië

Wat draag jij het liefst met warme temperaturen?
Liefst mijn bikini, maar anders een shortje met een leuk shirtje met slippers.

Beach!

Wat draag jij als je gaat zwemmen?
Bikini, soms met short, soms zonder. Dit jaar heb ik er trouwens 2 van O'neill.

Wat is je favo zomerdrankje?
Ice thea (zonder prik), Fristi en in de avond cola.

Wat vond jij van deze TAG?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D