Bucket list

woensdag 17 juli 2013

Een bucket list is een lijst met dingen die je nog wil doen in jouw leven, dingen die je nog wil beleven, zolang het kan. Dit is een soort tag, maar dan net iets anders. Deze plaatjes kan je ook zelf maken. Naja, ik ga maar beginnen!



Dat ik van 2013 een geweldig jaar wil maken is zeker, met nieuwe vrienden. Ik heb zin in de middelbare. ~ Oud worden met iemand waar ik van houd, dat wilt toch iedereen?



Zo'n kamer wil ik echt hebben. Ik vind het altijd een leuke style hebben. ~ Oké, ik heb wat met olifanten, ehehe. Het zijn zulke te gekke dieren!



Naar disneyland gaan vind ik sowieso al leuk, laat staan in Californië. ~ Hun webshop is al te gek, laat staan de winkel.



Ik vind organiseren leuk, laat staan een feestje. Het liefst met een lekker groot budget! ~ Wie wil geen panda als huisdier? Zoo cute!



Geld is altijd handig, ook om te doneren aan olifanten of panda's, hehe. ~ Dat lijkt mij zo'n magisch gevoel geven, net als in een sprookje.



Inspiratie is altijd handig, ook voor mijn blog. Laatst had ik zo'n momentje, maar kreeg ik als snel iets van 4 ontzettend goede ideeën, zoals het idee om dit te doen. ~ Het net iets anders doen, vind ik altijd leuk!



En zo sluit ik dit artikel af. Sommigen dingen zijn onvoorspelbaar zoals de loterij winnen. Ik vond het erg leuk deze bucket list te maken. Ik merkte met het zoeken van de plaatjes, ik het grootste deel al had gedaan, dat vond ik wel erg grappig.

Wat vind jij van de bucket list?

Liefs Maaike

3 opmerkingen:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D