DIY: Je eigen nagelstickers maken

zaterdag 20 juli 2013

Je hoeft geen nagelstickers meer te kopen dankzij deze handige DIY. Ik kreeg dit idee van een aardige & melige meid. Ik ging het uittesten en wonder boven wonder, werkte het!


Wat heb je nodig?
- Nagellak naar keus
- Plastic folie

Extra
-Tandenstoker
-Nagellijm
Hoe werkt het?


Als eerst maak je het vormpje wat je wilt. Hou wel rekening er mee dat het niet te groot moet zijn.


Laat het daarna drogen, wil je het versnellen kan je fohnen. Maar de beste manier is echt het gewoon 1/2 uurtjes wachten.


Als je zeker weet dat het 100% droog is, dan kan je hem er voorzichtig afhalen. Ik heb dit gedaan met een tandenstoker.


Op je nagelplakken, meestal kleeft het nog een beetje. Om het echt vast te plakken kan je nagellijm (Het kleine tubetje wat je krijgt bij nepnagels) gebruiken.  Zoals je ziet had ik hem vééls te groot gemaakt. Dit kan je voorkomen om je nagels op te meten.

Wat vind jij van deze DIY?

Liefs Maaike

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk en handig! Ik ga dit zeker gebruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Je kan ook voor dat je het op je nagel plakt een laagje transparante nagellak aan brengen

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D