Boekreview: Cynthia Beauty

donderdag 19 december 2013


Vandaag heb ik voor jullie een boekreview van het boek 'beauty' van Cynthia van Misslipgloss.nl Ik heb het boek voor mijn verjaardag gekregen (17 december) en ik heb het ondertussen al uit. Ik nam zondag en maandag even de tijd en uit was het boek. Ik heb er echt van genoten. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden, het bevat in ieder geval een hoop foto's!


De eerste bladzijde, instagram foto's van Cynthia, erg leuk gedaan!


Een geschreven boodschap in het begin. 



Alle hoofdstukken zijn vormgegeven met een titel, een bijpassende foto en een klein stukje tekst.


Dit is één van de eerste bladzijdes, ik vond dit erg leuk om te lezen. Hoe mensen reageren als ze vertelt dat ze blog't als haar beroep.


Mooie foto's, leuke stukken tekst en vooral veel tips. Zoals ik al in het begin zei, je bent er zo doorheen!

Voordat je het weet, bereik je deze pagina.. 


Conclusie
Ik vind het boek ontzettend leuk, ondanks dat ik het nu uit heb, zal ik het nog snel teruglezen. Ook kan je ontzettend lang doen met het boek. Ik ben er ongeveer 5 uur in bezig geweest, maar wat vind ik het een leuk boek. Soms moet ik even terug lezen, maar voor de rest top!

Je kan het boek online in haar webshop bestellen voor 14,95.

Ga jij dit boek kopen?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D