Tutorail: Rudolph en zijn rendiervriendjes op je nagels

woensdag 25 december 2013

Ik zie nu pas dat rudolph fout is gespeld, sorry!
Vandaag laat ik jullie een leuke kersttutorial zien. Ik ga je laten zien hoe je rudolph en zijn vriendjes op je nagels maken kan. Het is een simpele nail-art die zelfs ik kan, dat zegt wat, ehe. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en alvast fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar!


Wat heb je nodig?
-Een bruine lak
-Een witte lak
-Een zwarte lak
-Een rode lak
-Een zwarte striper
-Een papiertje
-En een dottingtool

Hoe werkt het?

Begin met het wit lakken van je nagels.


Maak daarna een omgekeerd rondje. De hoofdjes kijken dus niet naar jou, maar naar de andere kant. 


Maak daarna 2 zwarte streepjes zoals op de foto staat.


Trek vanuit dat punt streepjes. Ik heb op de foto hierboven de nagel even omgedraaid, dus niet in de war raken.


Vervolgens gaan we aan de ogen. Op het papiertje 'leg' je wat nagellak, rol daardoor heen met je dottingtool en druk het daarna op de nagels.

 

Dit zelfde doe je met de zwarte lak. Op de foto hierboven zie je hoe ik het bedoel.


Ik heb hier Rudolph (the rednose reindeer), eerst maak ik de neus wit, zo komt de rode kleur mooi uit!


Nu ga ik erover met de rode kleur, het is nu een mooie heldere kleur.

En dat was het, super simpel en ontzettend leuk.

Ga jij deze nail-art ook maken? Stuur dan een foto naar Maaikedemol@hotmail.nl Ik ben benieuwd!

Liefs Maaike

1 opmerking:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D