TAG: Bloggersboekje

zaterdag 28 december 2013

Vandaag heb ik een TAG voor jullie namelijk bloggersboekje. Ik vond het een leuke TAG en vandaar heb ik hem over genomen en ga ik die voor jullie doen. Ik hoop dat jullie het een leuke TAG vinden en neem hem gerust over!

Naam: Maaike
Leeftijd: 13 jaar
Geboortedatum: 17 december 2000
Broers/zussen: Een broer van 16
Lengte: 1,64 meter
Klas: 1VC
Hobby's: Bloggen, nagellaken, make-up'en, bakken en dansen
Favoriete schoolvak:  Beeldende vorming
Favoriete schrijver: Carry Slee, ik vind haar verhalen zo leuk!
Favoriete Serie: Hawaii-fivo-O en Verliefd op Ibiza
Favoriete film: 27 dresses! 
Favoriet eten: Pizza!
Ik ben goed in: Dingen uitstellen, praten (maar soms net iets té veel)
Ik heb een hekel aan: Liegen, ookal doet iedereen het wel eens.
Droomberoep: Blogger!
Wat zou je graag willen: Bekend worden met bloggen, dat zou me echt heel leuk lijken. Of als mensen mij aanspreken op straat dat lijkt me ook echt awesome!
Favoriete blog: De blog van Mascha.
Favoriete blogonderwerp: Beauty
Wat zou je graag willen bereiken met je blog: Ik zou graag een groter publiek met mijn blog willen 
bereiken!
Bloggersdroom: Dat ik een lange tijd door kan gaan met bloggen!
Wat is je grote bloggerstip: Keep on bloggin!

Wat zou jij later willen worden?

Liefs Maaike

2 opmerkingen:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D