Lush butterball review

vrijdag 27 december 2013


Vandaag heb ik voor jullie een kort review over deze bruisbal van Lush, genaamd butterball. Ik heb 2x genoten van de bruisbal, doordat ik hem doormidden had gesneden. Ik ga jullie vandaag laten zien, wat ik er van vond.


Op de verpakking staat deze tekst. Mmm...

Ik heb geen foto's gemaakt van de bal zelf, dus vandaar deze foto van de lush website. Ik wou het zelf niet doen, omdat ik gewoon lekker genieten wilde en niet over foto's hoeven na te denken.

Butterball

In deze video zie je hoe de bal in het water gaat en er in op gaat. 

Conclusie
Ik heb ontzettend genoten van de butterball. Ik vond hem lekker, al vond ik dat ik de cake niet echt rook. Hij lost wit op en er komen een soort zachte 'blaadjes' uit, die bleven trouwen ook aan de badrand hangen. Niet erg! Toen ik uit bad kwam was mijn huid zijdezacht. De Lush butterball is ontzettend lekker om te nemen voordat je gaat slapen.

De butterball kan je online bestellen of in één van de vestigingen voor 4,55.

Ga jij deze bruisbal proberen?

Liefs Maaike

2 opmerkingen:

  1. Die foto met die verpakking is slecht, je moet geen 3de hands camera nemen, maar een nikon ofzo.

    HAHAHAHAHAHAHAHA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die foto is helemaal niet slecht, en wie zegt dat ze een 3e hands camera heeft? En dan nog. Als je zulke reacties wilt plaatsen ,plaats er dan liever geen.

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D