Essene limited edition: Superheroes

woensdag 4 december 2013


essence10

Vandaag laat ik jullie kennismaken met een super nieuwe collectie van Essence genaamd Superheroes! Deze super galaxy collectie is mega leuk. Ik ben er ontzettend enthousiast over! Deze collectie ligt vanaf januarie 2014 in de schappen.


essence1

essence2
Verkrijgbaar in: 01 Fantastic girl, 02 The incredible, 03 Power girl, 04 Super, man, 05 Wonder wow, men!, 06 The awesome
Als eerste item komt Essence met speciale nagellakjes, allemaal een ander effect. Sommigen effecten zoals like liquid gold, zijn een beetje effectloos, maar naar het eerste lakje (Hot thermo effect cold) ben ik ontzettend benieuwd. Het blauwe lakje heeft een sand effect, een motiefje dus. Het effect van de oil slick effect lijkt me echt mega mooi, wauw, zo mooi parelmoer, maar dan in een andere kleur, haha. Holo effect en galaxy flakes lijken mij gewoon glitter topcoats, maar wel erg bijzonder. Al me tal ik ben erg benieuwd naar deze nagellakjes, voor 1,99 per stuk kan je ze zeker mee nemen.

essence superheroes – effect nails
Superspecial effects! Spannende 3D highlights als holografische zilverglitters met fuchsia of turkooizen flakes bezorgen je een unieke nagelstijl!
Consumentenadviesprijs  € 1,99
essence3
Verkrijgbaar in: 01 Super man, 02 Fantastic girl, 03 The incredible
Ook zijn er nog effect nails, losse glitters. Ik vind deze erg lijken op de nieuwe Catrice lijn, alleen ogen ze wat goedkoper, niet waar? Voor 1,99 heb je deze mooie glitters.
essence4
Verkrijgbaar in: 01 Superman
Met deze speciale nagel effect kwast kan je de glitters van hierboven aanbrengen. Het ziet er uit als een ontzettend mooi kwastje! Voor 1,99 heb je dit kwastje.
essence5
Verkrijgbaar in: 01 Be my hero & 02 Rescue me
Superleuke nagelstickers met verschillende super motiefjes. Ik vind vooral de rechter leuk.(02 Rescue me) De linker vind ik een beetje kinderachtig, ik weet niet, het kan aan mij liggen.
Verkrijgbaar in: Nail polish remover 01 Fantastic girl & Toilettasje 01 The incredible
Als eerst de nagellakremover, voor 1,99. Ik vind de witte dingetjes erin echt leuk! Aan de rechterkant een glimmend toilettasje, die volgens mij echt mini is. Ook vind ik hem wel erg goedkoop ogen. Voor 2,89.

Ik vind de collectie op het toilettasje na, mega leuk! Ik ben ontzettend benieuwd! De nagelglitters, speciale lakjes en stickers, leuk! Al vind ik het wel jammer dat er geen make-up in zit. Maarja dat is een persoonlijke voorkeur, nagels zijn ook leuk.

Wat wil jij van deze collectie sowiezo hebben?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D