Essence producten die weg gaan ♥ Lipgloss + oogpotlood

maandag 27 januari 2014


Vandaag review ik voor jullie 2 van de Essence producten die weggaan. Ik heb ze in de sale gekocht. Bij elkaar koste de producten 1,30. Deze producten die in de sale zijn gaan weg uit het Essence schap, hier komen natuurlijk nieuwe producten voor in de plaats. Vandaag review ik 2 producten die weg gaan!


Ik heb de Essence glossy lipbalm in apple pie en de Essence Stays no matter what waterproof eyepencil, een mond vol.


Als eerst de glossy lipbalm. 


Het heeft een handig tuitje.


Het is een nude kleur. Ik vind de kleur appart. Het is wel mooi en bevat veel pigment.


Mijn lippen zonder iets erop. Sorry dat ze zo extreem droog zijn. 


Mijn lippen met de gloss.

Conclusie
 Ik vind de lipgloss mooi. Het pigment is prima, plakt niet, mooie glitters. Het enige nadeel is dat de gloss best snel van je lippen af gaat en je het toch echt wel met een spiegel erbij moet aanbrengen. Voorderest top! Alleen merk ik nergens iets van appelgebak, het ruikt er niet naar al had ik dat wel verwacht.

Deze lipgloss is nu nog te koop bij Kruidvat voor 0,50.


Het oogpotlood is grijs en belooft waterproof te zijn.


Wauw, zie de glitters.


Het enige nadeel, mijne kan niet draaien, het puntje word niet langer. Het draaisysteem doet het niet. Ik heb hem proberen open te maken met een schaar maar dat lukte niet.


Het oogpotlood is 36 maanden houdbaar, 3 jaar, lange tijd.


Waterproof, partyproof, lifeproof, klinkt echt leuk! Ook belooft het potlood 16 uur te blijven zitten.


Met een streep is en blijft het mooi zwart maar met rondjes word het al snel lichter en lichter. Ik vind de shimmer er mooi in verwerkt.

Conclusie
Ik vind het oogpotlood mooi. Kijk het is niet perfect. De kleur is lichtgrijs, dus ook niet zwart. Ik ben verliefd op de shimmer. Ik prijs dit potlood dus echt aan. Op mijn waterlijn is het na 3 uur totaal verdwenen, geen 16 uur houdbaar op mijn waterlijn, maar dat houden de meeste oogpotloden niet. Op mijn ooglid houd het het in ieder geval langer uit, 16 uur perfect, nee, 16 uur op mijn ooglid geen flauw idee, ik ben geen 16 uur wakker op een dag met make-up op. 

Dit potlood is tekoop bij Kruidvat voor 0,80.

Ga jij dit potlood kopen?

Liefs Maaike

5 opmerkingen:

  1. Nee, gaan al die producten weg ? Ik had onlangs die lipgloss nog gekocht in "aardbei" vorm, en ik vind hem goed. Jammer, want hij smaakte ook naar aardbei, die ga ik missen ! Ik ben niet echt iemand die oogpotlood draagt, dus bij deze nee, haha.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, alleen de versie´s die je hier boven ziet. De lipgloss die jij bedoelt gaat niet weg, gelukkig niet!

      Liefs Maaike

      Verwijderen
    2. Gelukkig maar !

      Liefs Britt

      Verwijderen
  2. Die lipgloss is mooi. Alleen jammer dat ie er zo snel afgaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Azzura.

    Ik geef je echt gelijk.
    Ik had jeuk bij mijn lippen,
    krabde....
    ALLES weg?

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D