Vaseline Spray & Go Aloë Vera

dinsdag 21 januari 2014


Vandaag review ik voor jullie een body product, namelijk Vaseline Spray & Go. Ik heb deze een tijd geleden van Sinterklaas gekregen en ik ben er zelf ontzettend enthousiast over, vandaar dat ik jullie vandaag kennis ga laten maken met dit handige body-product! Ik heb trouwens de Aloë Vera versie, er is ook nog een cacoa variant en een haverextract.


Het is een body-product die je kan sprayen en dan inwrijven. Dit werkt sneller dan een gemiddelde bodylotion. De flacon moet je op 10 cm afstand van je huid houden, niet dat het anders gevaarlijk is, nee, zo verdeelt het zich meer over de huid.


Goede beloftes!


De ingrediënten, er staat niks raars in.


Bovenop de dop staat Lock, je moet hem voor gebruik eerst naar rechts draaien. Na gebruik weer naar links, zo blijft het product zo hygiënisch mogelijk.


Het heeft een klein spuitmondje wat erg fijn werkt.


Op bovenstaande foto heb ik wat op mijn hand gesprayd.


En hier heb ik het product uitgesmeerd. De substantie is erg fijn en dun.

Conclusie
Zoals ik aan het begin van het artikel al zei; 'Ik ben ontzettend enthousiast!' De beloftes komt het product tevens ook na, komt tegenwoordig niet meer zo heel vaak voor. Laat het product ook nog goedkoop en zuinig zijn!

Je kan Vaseline Spray & Go 190 ml voor 6,89 kopen.

Heb jij al kennis gemaakt met Vaseline Spray & Go?

Liefs Maaike

7 opmerkingen:

  1. Dat lijkt me wel een fijn product ja. Leuk artikel !

    Liefs Britt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik denk dat ik die ook ga kopen!

    Liefs Elodie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik ga hem zeker kopen! Lijkt me fijn product.

    Liefs Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de cacao gehad, nu heb ik de haverextract
    OMG wat mijn vriendin bij gym deed!!!
    Er waren van die meiden, die in de douches omkleden ( te weinig plek, en we douchen toch nooit)
    Mijn vriendin dacht om de kraan open te doen! ( hun jassen hangen aan die douche knoppen)
    Uiteindelijk deed ze het niet, ze pakte een bezem die daar toevallig lag, en haalde alles overhoop. een jas, met een sjaal waren ongelukkig, want ze ging daarop af xD.
    Ze pakte die sjaal, en die hing aan die bezem.
    Een vlag!
    Ze gooide die stok neer, en rende weg ( Gelukkig waren die meiden weg xdd)

    Wat is me bff toch gek... xdd

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, leuk dat ze lekker gek kan zijn!

      Hoe bevallen de andere versies trouwens?

      Liefs Maaike

      Verwijderen
  5. bij die reclame gaat het echt heel snel

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D