Essence Trend edition ♥ Love Letters

dinsdag 14 januari 2014

essenceloveletters
Essence komt met een nieuwe collectie genaamd Love Letters, deze romantische collectie is toepasselijk genoeg vanaf januari/februari in de winkels tekoop. Deze collectie doet me erg denken aan Romeo en Julia. Ik vind de collectie in ieder geval ontzettend leuk!

essence1
01 ever thine, ever mine, ever ours.

Dit palette doet me erg denken aan het palette van Catrice uit de Feathers and pearls zijn. Ik vind de kleuren ontzettend leuk uitgekozen. Een highliter, een bruine tint, roze, zwart, je kan er alle kanten mee op. Voor 3,89 heb je dit palette in huis. Ik ben benieuwd of de kwaliteit beter is dan het palette van Catrice!
essence2
01 Inkheart & 02 grey-headed lovebird
Ik moet met de sponsapplicators op de achterkant meteen aan de Action denken. De nachtblauwe en zilvergrijze oogpotloden beloven gepigmenteerd te zijn en lang te blijven zitten. Ik vind de kleuren in ieder geval mooi. Voor 1,59 heb je één van deze potloden in huis.

essence3
01 rosy in love & 02 dear peach
Met deze twee jumbopotloden kleur jij je lippen in de zoetste kleuren. Deze lippotloden zorgen voor een goede basis voor je lipstick. Voor 2,59 heb je één van deze liefgekleurde potloden in huis.

essence4
01 Love poem
Wauw, ik vind deze highliter zó ontzettend mooi. Met de tekst, de kleur, gewoon wauw! Ik ben ontzettend benieuwd naar deze mooie highliter. Dit pronkstuk kost 3,39.

essence5
 01 rosy in love & 02 I got a crush on blue! & 03 grey-headed lovebird & 04 dear peach! & 05 inkheart.
Nail-art fans opgelet! Er komen stripers te koop, in deze zoete lieve kleurtjes kan je je nagels volkladderen met hartjes en pijltjes. Voor 1,89 heb je een zoet kleurtje in huis.

essence6
01 I'm on cloud nine
Een stempelpakketje komt er verkrijgbaar. Ik vind dit echt heel gaaf! Ik heb er een paar van de Action, maar als ik deze zie vind ik de icoontjes veel leuker! Voor 2,99 kan jij stempelen heen.

essence7
01 paper romance
Stel je voor, je hebt een date, maar na het zien van hem, breekt het zweet je al uit. Met deze papiertjes, die poeder bevatten, matteer je je gezicht. Voor 2,39.

essence8
01 Paper Romance
Met dit schattige kleine notitieboekjes vergeet je nooit meer iets. Noteer het hierin! Voor 3,59 heb je dit boekje in huis en vergeet je nooit meer iets!

Wauw, wat een collectie, ik vind het een ontzettend leuke collectie! Het liefst wil ik alles, maar als ik dan nog een keuze moet maken ga ik voor het palette, het boekje, de highliter en de stempels zijn ook leuk.. enne de oogpotloden en natuurlijk de powder papers. Het enige wat ik eigenlijk niet hoef zijn de lippotloden en de stripers. Ik weet niet, maar ik heb er niet zoveel mee.

 Wat wil jij halen van deze collectie?

Liefs Maaike

3 opmerkingen:

  1. Hoii x
    Miss kan je het een keertje over nagellak houden :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi!

      18 Janurari komt er een review online van nagellak. Of wil je juist meer tutorials, etc?

      Liefs Maaike

      Verwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D