Foto vlog ♥ 24-05-14

zondag 1 juni 2014


Vandaag heb ik voor jullie een vlog in foto's van vorige week zaterdag. Ik ben wezen shoppen, heb met iemand afgesproken, heb een lekker bad genomen en nog veel meer. Lees dus snel verder!



Ik had een keer een tas mee, normaal prop ik alles in mijn zakken en valt alles er zowat uit, maar nu nam ik een leuke tas mee. Ik nam hem mee voor het winkelen.


Hier zat ik in de bus met Mandy (vriendin van me). Maar helaas waren er van die chagrijnige mensen die voor ons zaten.


Ik zat te twijfelen of ik dit shirt zou kopen bij de Sting, uiteindelijk heb ik het toch gedaan.


Ik zat met Mandy bij de V&D een broodje te eten, wat heb je zo een mooi uitzicht over Haarlem, wauw!


Toen ik nog 1 hapje over had bedacht ik me dat het misschien wel leuk zou zijn als ik liet zien wat ik at. Dus hier een klein beeld. Ik at een wit broodje met sla en kruidenkaas.


Na een tijdje te hebben geshopt en een Oreo ijsje te hebben gegeten bij de Burger King gingen we weer met de bus naar huis.


Na nog een tijdje te hebben gepraat ging Mandy weg.


Nadat Mandy weg was ben ik de vlog van Enzo Knol gaan kijken.


#OOTD
In mijn linkerhand heb ik trouwens mijn oortjes.


Ik had die dag een hoop foto's gemaakt voor mijn blog.


En om de dag af te sluiten nam ik een lekker badje. Blij zijnde dat mijn gips er een paar dagen geleden af was gegaan.

Wat heb jij vandaag gedaan? En wil je vaker een fotovlog zien?

Liefs Maaike

3 opmerkingen:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D