Looks beoordelen ♥ #2

vrijdag 6 juni 2014


Vandaag beoordeel ik met Meghan van Think In Beauty lookbook looks. Ik heb een paar outfits uitgekozen die we samen gaan beoordelen. Het leuke eraan is, is dat we beiden een totaal andere smaak hebben, maar het toch over sommigen dingen eens zijn. Lees dus snel verder!


Alana Ruas - Miloh Clothing T Shirt, Sheinside Denim Shorts - K.I.M. (Keep It Moving)

Meghan
Aah! Ik hou van dit outfit! Het is superstoer, alleen de schoenen vind ik een minpunt. Ik vind het grappig dat de 'Yo' op het T-shirt er sierlijk opstaat, terwijl het een stoere tekst is, ook de gerafelde broek vind ik erg leuk staan. Ik geef dit outfit een 8.

Maaike
Ik vind deze look niet leuk. Het matcht dan wel, maar ik vind het gewoon niet leuk. Het is niet mijn stijl, ik denk dat het daar aan ligt, omdat ik niet precies kan benoemen wat ik er niet leuk aan vind. Ik geef deze look een 6.

Rachel-Marie Iwanyszyn - BURNING GOLD.

Meghan
Ook deze outfit vind ik erg stoer, maar wel met een girly touch. De hoed vind ik erg leuk gecombineerd met de leren broek. Ik geef dit outfit een 9.

Maaike
Het outfit doet me denken aan een Pocahontas film. Een stoer survival outfit. Ik vind het broekje echt superleuk en ik hou van hoedjes. Ik geeft dit outfit een 8,5.

Lua P - Vlabel Top - Sharpen your mind

Meghan
Deze outfit vind ik erg lelijk, ik hou niet van leren rokjes. Ook vind ik de stiksels in het rokje ordinair. Ik geef dit outfit een 4, want het is niet mijn stijl en de kleuren matchen niet. 

Maaike
Wauw, deze look vind ik zo lelijk! Het leren rokje met het soort van shirt erop en dan ook nog de vloekende haar kleur, bah, niks voor mij. Ik geef dit outfit een 4.

Flávia Desgranges van der Linden - Moikana Dress, Lilly's Closet Bag, Choies Vest -  I’ve Been Out Walking

Meghan
Ik vind de look erg leuk, omdat de kleuren matchen en ik hou erg van de kleur bordeaux rood. De look doet me denken aan een indiaan. Ik geef deze look een 8,5.

Maaike
Ik vind de look leuk door de aardetinten en de kleur rood die er in verwerkt word. Alles is op elkaar afgestemd. Ik vind het grote gele vlak als enige wat minder aan de look, maar de leuke bril maakt dat weer goed. Ik geef deze look een 8.

Flávia Desgranges van der Linden - Larmoni Dress, Cravo&Canela Shoes, Oasap Hat - Little Black Dress

 Meghan
Ik vind het een leuke look, omdat zwart en wit terug komen. Ik vind alleen de rok en de schoenen lelijk, voor de rest vind ik het leuk gecombineerd. Ik geef deze look een 8.

Maaike
Ik vind de look leuk door de kleuren die erin terug komen, ook vind ik het hoedje erg leuk. Het enige wat ik minder vind is het witte kraagje. Ik snap dat het bedoelt is als eye catcher en normaal vind ik het ook leuk, maar het word net wat té veel. De accessoires zijn leuk, alleen de oogschaduw te donker.

Wat is jouw favoriete look? 

Liefs Maaike

2 opmerkingen:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D