Fashionshow Fashion ♥

vrijdag 27 juni 2014

We hebben allemaal wel eens een fashionshow gezien, bijvoorbeeld in tijdschriften, op televisie of op internet. Ik kijk nog altijd verbaast naar de outfits met de vraag in mijn hoofd, waarom alles zo over de top? Waarom is alles zo overdreven? Aan de ene kant begrijp ik het, maar aan de andere kant, ik zie er niet snel mensen mee lopen. Ik heb vandaag voor jullie een artikel met een hoop kleding wat de trends voor dit jaar omvatten. Van dure, maar ook onbekende merken. 



We hebben 6 foto's gehad, maar het oranje detail in de outfits valt me nu al op, vooral in combinatie met zwart. Het vierde plaatje doet me denken aan Jennifer Lopez. Het donkere haar met zwarte getailleerde kleding. 


 Wauw, de oversized jas valt me nu al heel erg op. In elk outfit zit een oversized jas, maar allemaal net even anders. Het vijfde outfit vind ik alleen zo ontzettend lelijk, ik heb het gevoel dat Pipo de Clown dit outfit heeft bedacht. Het zesde outfit vind ik ook erg vreemd, lieve kleuren, maar het gezicht is erg over de top op gemaakt en heel erg grof door de wenkbrauwen.


Hierboven vallen vooral de broekpakken op en kleding waarbij het bovenstuk hetzelfde is als bijvoorbeeld de broek. Bij het tweede outfit heb ik het gevoel dat de vrouw last heeft van haar nek en een wit verband om moest voor nek of rug klachten. Het zesde outfit, tja... daar zou ik voortaan even een shirt of beha onder dragen.


Ik vind het eerste outfit echt leuk, dat heb ik nog geen een keer gehad en dat uit 24 outfits. Het derde plaatje doet me denken aan mijn beeldende vorming lerares. Bij het vierde plaatje heb ik mijn twijfels of het een man of een vrouw is. De make-up is te heftig waardoor het net een man lijkt. Zo zie je maar wat make-up met je gezicht doet. Het vijfde outfit vind ik te oversized en het doet me denken aan de Titanic, door de kleuren en de hoed.

Hebben jullie trouwens leuke ideeën voor fashionartikels? Ik heb vaak geen inspiratie en om elke week een A look today te doen vind ik ook niet leuk. Nu heb ik om de week een A look today en meestal beoordeel ik outfits. Dus als je een leuk idee hebt wat ik kan gaan doen, laat het achter in de comments!

Welke trend zie jij vooral terug komen in de bovenstaande outfits?

Liefs Maaike
Bron van de foto's

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D