My Morning Routine ♥

zaterdag 21 juni 2014


Hey allemaal! Vandaag heb ik voor jullie een morning routine in foto vorm. Ik heb foto’s van mijn producten en vertel erbij wat ik allemaal doe in de ochtend. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en veel plezier met lezen! 

Als ik wakker word ( om 7:05 ) zet ik mijn wekker niet uit, want er zit een radio op en ik vindt het leuk om daar naar te luisteren. Dan pak ik mijn elastiekje steek ik mijn haar op en loop ik naar de badkamer. Daar ga ik eerst naar de wc en was daarna mijn handen.  

Als eerst gebruik ik een wasemulsie (was zeep) van Seba Med. Deze zeep droogt mijn huid uit waardoor alle pukkeltjes vanzelf verdwijnen! Een hele fijne zeep, zeker een aanrader. Hiervan neem ik een groot bolletje en was het met lauw water.


Daarna gebruik ik een dagcreme van Kruidvat eigen merk. Ik heb de blauwe versie voor normale en gemengde huid. Deze dagcreme is prima voor mij. Hij voegt niet heel veel toe maar maakt mijn huid wel lekker zacht en verzorgd het. Ik gebruik dagcreme omdat ik me dus was met een zeep die heel erg uitdroogt. Daarom moet ik het weer wat vetter maken met een dagcreme.


Vervolgens poets ik mijn tanden met de everclean tandpasta van hema in het rood (fluor) En mijn tandenborstel is van oral b. 


Ik doe mijn mascara ook op in de badkamer omdat ik het makkelijk vindt om het daar te doen in de ochtend. Ik gebruik 2 mascara’s: VOLUME MILLION LASHES van Loreal Paris, en FALSE LASH EFFECT van MaxFactorDe tweede begint een beetje op te raken vandaar dat ik er 2 gebruik. Ik vindt ze allebei heel erg fijn. Ze geven allebei veel volume zonder klontjes. Zeker aanraders! 


Daarna loop ik weer terug naar mijn kamer en doe ik mijn kleding aan. 

Daarna borstel ik mijn haar met de tengle teaser. Dit is echt de fijnste borstel die ik heb gehad. Hij haalt al mijn klitten eruit en maakt mijn haar mooi glad. Je kunt hem alleen kopen bij kappers. 

Als laatste maak ik mijn bed op, doe ik mijn gordijnen open, zet ik mijn wekker uit en pak ik mijn tas en loop naar beneden.  

Daar ga ik eten en doe ik mijn jas en schoenen aan. 

Als laatste stap ik op mijn fiets en fiets ik naar school. 

Ik hoop dat jullie deze routine leuk vonden, laat even weten of jullie ook een avond routine willen zien! 
Liefs Zara

6 opmerkingen:

  1. Een avond routine wil ik ook wel zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om je ochtendroutine zo te zien! Ik ben ook wel benieuwd naar je avondroutine! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om te lezen wat je alleen in de ochtend doet! Ik ben ook wel benieuwd naar je avondroutine!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. leuk om te horen! dan ga ik ook een avond routine doen!
      x

      Verwijderen
  4. Ik kleed me altijd eerst aan, en daarna doe ik alles ( gezichtwassen, antipuistjes creme opdoen, bb cream opdoen, wimperkruller pakken, mascara)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk artikel. Die borstel is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D