DIY ♥ Knoflookbrood

donderdag 5 juni 2014


Vandaag heb ik voor jullie een lekkere diy, namelijk hoe je zelf knofloodbrood kan gaan maken, superlekker en ook makkelijk. Heb je 10 minuten en wil je wat lekkers maken? Dan is deze diy wat voor jou! Lees dus snel verder!


Wat heb je nodig?


Je begint met een laagje olijfolie. De hoeveelheid olijfolie ligt aan de hoeveelheid en de grootte van het brood.


Dan pak ik een knoflookpers, doe ik er een teentje knoflook in en pers ik het fijn. Ik heb zelf 4 teentjes knoflook gebruikt.


Nadat je de knoflook heb geperst meng je de knoflook door de olijfolie heen.


Dan ziet het er zo uit.


Vervolgens snijd je het brood.


Je legt het brood op de bakplaat.


En brengt het zelfgemaakte mengsel aan. Ik zal niet teveel knoflook gebruiken, want dan bestaat er een grote kans dat je de volgende dag ontzettend uit je mond stinkt.


Je strooit er vervolgens wat geraspte kaas overheen.


Je verwarmt de oven voor op 200 graden op hetelucht.


Daarna grill je het brood op grill, klein stand 3. Je kan ook de normale oven gebruiken maar ik vind het zelf op de grill lekkerder want dan is het lekker knapperig.


Smakelijk eten! Het is ontzettend lekker en ook zeker de moeite waard het te maken!

Ben jij een echte keukenprinses? Of heb je nog een leuk gerecht wat ik kan gaan maken?

Liefs Maaike

3 opmerkingen:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D