My Life In Pictures ♥ #7

donderdag 6 november 2014


Vandaag heb ik voor jullie 'My life in pictures' deel 7. Ik had herfstvakantie, veel huiswerk en ging fietsen in de duinen, kijk mee naar mijn week! Veel plezier met lezen!



Hier zat ik in het vliegtuig op naar Turkije! 


Dan volgen er nu wat vakantie foto's, het was super leuk! Ik ben een week in Turkije geweest en ben daarna weer naar huis gegaan voor school, helaas!

 
  

Mijn broer en ik liepen op het strand, tot dat er twee Nederlandse meisjes naar ons toe kwamen met de vraag of we een gratis bananenboot tripje wilden voor twee personen, ze hadden kaartjes gewonnen, maar hoefden het zelf niet perse te hebben, omdat ze het al een keer gedaan hadden. Dus kregen wij ze, superlief! Hier zie je mij in een fashionable zwemvest. Het ritje was erg leuk!


Toen ik thuis kwam zaten deze nagellakjes van Trind op me te wachten. Superleuk! Er staat al een review online van de nieuwe najaar collectie. Klik hier om naar het artikel te gaan.


Samen met vriendinnen ging ik pepernoten bakken, inplaats van normale pepernoten hebben we creaties gemaakt als bomen, vulkanen en noodles! Deze foto is niet door mij genomen, maar door Nynke, die dit artikel vast wel leest, thanks!


Deze maand was het halloween en heb ik mijn eerste halloween look opgenomen van een flower fairy. Ik had echt ontzettend veel plezier in het maken van de video en hoop dat jullie hem ook leuk vinden. Klik hier voor de video!


Helaas gaat school wel weer door. Ik had een project voor geschiedenis waarbij je een verhaal moest schrijven over de slavernij, een heftige periode, ondanks het feit dat de slavernij totaal geen pretje is, had ik ontzettend veel plezier in het schrijven van het verhaal, vandaar dat ik ook de halloween story geschreven had. Klik hier voor de link van de halloween story!


Vorige week ging ik met mijn vader fietsen door de duinen en zagen we ineens een vos. We stopten langs de weg om een foto te maken, maar in plaats dat het beestje weg rende, kwam het steeds dichterbij. Best wel creapy! Je zou zeggen dat de vos banger is voor de mens. Ik maakte snel deze foto en fietste daarna snel door. Ik vond het maar raar!

Dit was mijn maand, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Wat is jouw hoogte punt van de maand?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D