Mijn must-have's

woensdag 14 november 2012

Hoihoi,
Het leek me eens leuk om jullie mijn must-have's te laten zien. Hier komen er een paar.  Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's. Ik heb namelijk niet zo'n goede camera in mijn tablet.
Dit is een van mijn favoriete blazers, je kan hem bij veel dingen combineren.


Dit is een van mijn favorieten. Het is een zilverkleurige, oversized trui met glinsters. Ik combineer hem in de winter vaak met een colsjaal, en ik stroop ook vaak de mouwen op.


Dit is een kort, leren jasje. Het staat leuk bij een vrolijk T-shirt en een spijkerbroek
Nu mijn favoriete assecoire, mijn ketting. Ik vindt het bling-bling aan de voorkant erg leuk staan.
 
Dit waren mijn Must-have's van deze winter. Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Liefs Maaike
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D