Ritsen

zondag 25 november 2012

Ze zijn handig en snel, behalve als ze kapot zijn of blijven hangen. Het tweede heb ik altijd, bij Jassen, tassen en laarzen. Erg irritant is dat. Maar als je er goed mee om kan gaan, zijn ze hartstikke handig! Ze staan ook leuk op laarzen, niet alleen de rits om er in te komen. Maar ook bijvoorbeeld aan de zijkant, het staat wat grover, maar wel leuk! Je kan zelf ook ritsen in je kleding maken. Je kan ze ook kopen bij stoffenwinkels, het is ook handig als je een rits heb gesloopt. (Spreekt uit ervaring)






Ik heb zelf een leuk vestje met een rits. Ik weet helaas niet meer waar ik het heb gekocht, omdat ik het al een tijdje heb. Het is daardoor al aardig kort, maar ik wil het niet weg doen. Het staat ook ontzettend leuk bij mijn legerkleurige broek.

Het 2de plaatje zo is die broek met het shirt!



Nu komen laarzen met de ritsen.

Deze laarzen kosten alleen wel 219,- Maar als je ze wilt; Klik hier!
Deze laarzen heb ik zelf voor erbij! Ze zijn te koop bij Scapino voor 29,99 Klik hier om ze te bestellen

Sorry, dat er weinig laarzen zijn. Het is lastig te vinden! Als je 'Laarzen met rits' intypt op Google krijg je gewone laarzen en niet met sierritsen. 

Liefs Maaike


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D