Studs besteld

zaterdag 18 mei 2013


Ik had twee dagen geleden studs besteld bij GoStuds. Vandaag kwamen ze binnen in deze verpakking. Ik had ze trouwens besteld voor mijn witte zomerjas, hij is nogal saai, dus dachten mijn moeder en ik om er studs voor te kopen. Plakstuds om precies te zijn.



Als je het openmaakt zie je bubbeltjes plastic om het zakje waarin de studs zitten, goed beschermd. Met een brief, waar je bestelformulier op staat. 


Ik had plakstuds besteld, daardoor zit er een soort lijm in. Als je de lijm verwarmt kan je het overal opplakken en plakt het binnen enkele seconden helemaal vast.



De studs zijn mooi glinsterend zilver en goed door de verzending heen gekomen, waar ik erg blij mee ben!


Wat vinden jullie van de studs?


Liefs Maaike

2 opmerkingen:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D