Yves love eyeshadow palet

dinsdag 21 mei 2013

Vandaag een review over het Yves Love eyeschadow palet, wat ik heb gekocht in Italië. Te zien in mijn shoplog. Is dit een aanrader of een flop? Lees snel verder.


Het uiterlijk van het palet vind ik erg leuk. Simpel, met een grappig tintje. Je ziet de kleuren ook goed zo. Helaas was het moeilijk op de foto te leggen door de weerspiegeling.


Als je het openmaakt, zie je acht totaal verschillende kleuren met kleine shimmers. 


Ik vind de wit en de grijs erg mooi. Met zwart heb ik niet erg veel.



Ik vind de lila, goud/oranje en donkerpaars erg mooie kleuren. De donkerpaars is erg heftig, maar goed te combineren met lichte tinten. De shimmer van de goud/oranje echt wauw. Zo mooi!



De swatches, sommigen kleuren zijn wat korrelig, zoals de groen en oranje/goud, dat vind ik erg jammer. Maar de lila, zilver en wit, zijn echt wauw



Al de kleuren op een rij, de zwart is niet erg korrelig waar ik blij mee ben!


Een ooglook gemaakt met de oranje/goud en lila. Op het oog is de oranje/goud niet erg korrelig. De lila vind ik erg helder, wat ik mooi vind staan bij deze look.

Wat vind jij van dit palet?


Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D