Wat vinden jullie?

vrijdag 17 mei 2013

Ik zat te denken over nieuwe ideeën en veranderingen, zoals meer filmpjes. Of een twitteraccount aanmaken voor het blog. Ik heb al de ideeën opgezameld en opgeschreven. Nu is de taak aan jullie te vertellen wat jullie wel leuk vinden en niet.

Pinterest

Ideeën binnen het blog
-Een inspiratie fashion artikel
-Parfum test
-Meer filmpjes met vriendinnen, zoals de lipstick test
-Al mijn geshopte spullen laten zien
-Een help artikel, met vragen van jullie over beauty, fashion en lifestyle, bijvoorbeeld elke vrijdag.
-Een look met jullie mening en dat elke week. Dan kies ik de beste reacties uit, of ik kan een vaste modejury zoeken en dan beoordelen ze elke week 3 looks.

Ideeën buiten het blog
-Een twitteraccount om op de hoogte te blijven van nieuwe ideeën (En ook voor het eventuele help artikel)
-Mensen vragen voor random artikels (Misschien wil je zelf wel een artikel schrijven)

Welke ideeën vind jij leuk? En welke totaal niet?

Liefs Maaike

1 opmerking:

  1. Ideeën binnen het blog
    -Een inspiratie fashion artikel Leuk!
    -Parfum test Hmm, hoeft van mij niet zo..
    -Meer filmpjes met vriendinnen, zoals de lipstick test Ik vind de filmpjes van alleen jouzelf leuker eerlijk gezegd :$
    -Al mijn geshopte spullen laten zien Jaa! Leuk!
    -Een help artikel, met vragen van jullie over beauty, fashion en lifestyle, bijvoorbeeld elke vrijdag. Da's een goeie! Moet je doen!
    -Een look met jullie mening en dat elke week. Dan kies ik de beste reacties uit, of ik kan een vaste modejury zoeken en dan beoordelen ze elke week 3 looks. Hmm, beetje overbodig

    Ideeën buiten het blog
    -Een twitteraccount om op de hoogte te blijven van nieuwe ideeën (En ook voor het eventuele help artikel) Leuk! (dan abonneer ik je xd)
    -Mensen vragen voor random artikels (Misschien wil je zelf wel een artikel schrijven) Nou, ik zou het zelf niet doen. Dan is het blog niet echt meer van jouzelf.....


    Achter de ideeën staat mijn mening erover :p

    Meghan

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D