Essence Silky touch blush

dinsdag 27 augustus 2013


Vandaag review ik voor jullie deze mooie blush van Essence. Ik vind hem ontzettend mooi. De Silky touch blushes zijn er in iets van 6 kleuren, van licht naar donker.


De Essence verpakking, tja.. het is wel erg plastic. Op zich staat het wel mooi, maar het ziet er dan ook wel erg budget uit.


Deze blush was nog het minst aangeraakt. Maar als nog wel aangeraakt, helaas!


Ik heb trouwens de kleur 20 babydoll.


Mooie shimmer, wauw, ik vind de blush er zo erg mooi uitzien. Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet op mijn wang.


Zonder blush


Met de blush op. Ik heb het voorzichtig aangebracht. Doordat er ontzettend veel poeder mee komt op je kwast. 


Conclusie?
Ik vind het een mooie blush, zeker voor die prijs (2,59) Ik raad je deze blush aan, als je op zoek bent naar een goedkope blush, die je licht roze wangetjes bezorgd. Ik raad je deze blush niet aan als je meer geld eraan wilt uitgeven en/of je duidelijkere blush wilt dragen.

Wat vind jij van deze blush? Kopen of laten liggen?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D