Mijn wishlist

donderdag 15 augustus 2013

Vandaag laat ik jullie mijn wishlist zien op beauty gebied. Ik heb elk product genummerd en ga ze langzaam af. Ik heb dingen er tussen staan die ik te duur vind om te kopen en dingen die ik nog wil gaan kopen. Lees snel verder!

1. Urban decay naked pallet 1 & 2: Waarom zou ik er 1 nemen als ze ook allebei kunnen? Was mijn gedachte toen ik deze lijst maakte. In het echte leven zou ik alleen 2 nemen, aangezien ik het toch wel een duur pallet vind. Maar we zitten in een droomlijstje, dus daarom doen we gezellig beiden. Vind je ook niet?

2. M.A.C. blush dainty: Deze kleur sprak mij het meest aan en een product van M.A.C. mag niet in deze lijst ontbreken. De blush is gewoon zo mooi, die lichte glans die er van af komt, wauw.

3. The body shop mango body butter: Ik hou van frisse geurtjes en dit product wil ik binnenkort ook echt gaan kopen. Ik bedoel ik ga het zelf niet kopen, maar vragen voor bijvoorbeeld mijn verjaardag. (17 december, duurt nog wel even.)

4. Lush Lipscrub bubblegum: Als eerst hoe zoet ziet dit potje eruit. Het is een lipscrub met bubblegum smaak, die je ook gewoon kan opeten. Aangezien ik bijna altijd wel droge lippen heb, met velletjes, ben ik hier erg benieuwd naar. Ook dit wil ik nog wel in het 'echt' kopen.

5. Dior licht roze lipgloss: Sinds kort ben ik verslaafd aan lipgloss en ik hoor zoveel positiefs over de lipgloss'jes van Dior. Dus waarom niet? Ookal zal ik niet in het echt snel deze lipgloss kopen, aangezien ik de prijs absurd vind voor 1 lipgloss. Van dat geld kan je er aardig wat kopen van bijvoorbeeld Essence.

6. Nars albatros (highliter): Wat een juweeltje is dit toch. Ik ben echt verliefd op deze. Ik plaats even een foto van hoe het er dan uit ziet op je wang.

Kim Kardashion met de highliter. Al heeft ze hier wel erg veel op, je ziet het wel goed daardoor!


7. Inlot freedom system pallete: Je eigen pallet samen stellen met blushes, oogschaduw en volgens mij kan je ook nog tussen lipproducten erbij kiezen. Dat is toch geweldig. Ik bedoel met het plaatje erbij, niet deze combinatie, (Al is het niet lelijk) maar er gewoon zelf een samenstellen.


8. Chi stijltang: Dat Chi een goed merk is wisten we al. Ik zou er graag een stijltang van willen, mijn haar stylen doe ik niet vaak, maar het lijkt me wel leuk. Daarom staat deze er dus bij. Dit is ook een van de producten die ik niet snel zou kopen, door de prijs.


Een hoop tekst en een hoop beauty, ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden.


Heb jij ook een wishlijst? Wat staat er onder andere in?

2 opmerkingen:

  1. Er staat precies hetzelfde op mijn wishlist! Alleen ik heb al een Dior lipgloss.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, toevallig, ja, dat zag ik in je stash video, leuk!

      Liefs Maaike

      Verwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D