Nagellak # 9

donderdag 29 augustus 2013

Vandaag review ik voor jullie dit nagellakje van Kiko. Ik heb deze maandag al genoemd in mijn favorieten nagellak artikel, en vandaag heb ik een review voor jullie. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!



Hoe heet de nagellak?: Kiko nail lacquer nr. 18
Hoeveel kost de nagellak?: 2,50
De inhoud van de nagellak?: 11 ml
Welke kleur is het?: Licht paars  
Waar te koop?: Duitsland, Italië, Portugal, Spanje, Frankrijk en Engeland
Hoeveel lagen?: 2 voor als je echt niks meer wilt zien. Al kan 1 laag ook makkelijk!
Is het kwastje handig?: Ja. het is een wat dikker kwastje, wat erg fijn lakt. 
Droogt de nagellak mooi op?: Ja, ook aardig snel, als je het egaal aanbrengt komt het goed, maar als je ook maar 1 foutje maakt, ziet het er al minder uit.
Blijft de nagellak lang zitten?: Na een dag zitten er mini chipjes in, zonder topcoat. Met de gel look topcoat van Kiko blijft de nagellak 2 dagen chiploos zitten.
Einduitslag: 9+ De nagellak lakt fijn, het is geen dikke of dunne substantie, precies goed. Het kwastje is fijn, brengt mooi aan en droogt snel. 
Foto:



Wat vind jij van Kiko nagellak?

Liefs Maaike

1 opmerking:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D