Tips tegen droge & beschadigde lippen

maandag 16 december 2013


Het is winter, het is koud en je lippen worden steeds droger en beschadigen. Vandaag geef ik jullie tips om je lippen weer te herstellen van het slechte weer. 

Als eerst scrub ik mijn lippen met de Lush bubblegum lipscrub. Je kan ook je eigen lipscrub maken met suiker, honing en een klein beetje vaseline (Een bolletje om precies te zijn). Doe alle ingrediënten bij elkaar en je bent klaar!


Dan smeer ik mijn lippen lekker dik in met Vaseline of in dit geval Baby lips, wel een doorzichtige, omdat het er anders erg raar uit ziet, oké dit ziet er ook wel raar uit, ehe. In ieder geval smeer ze goed in!

Oeps, mijn lippen balsem is open gegaan en mijn stift er in.;(

En nog een tip, houd altijd een lippen balsem bij je. Ik heb er een in mijn etui (Bovenste foto), dan kan ik op school altijd mijn lippen in smeren, ik doe het het liefst uit een potje, want uitgebreid in de klas mijn lippen soort van stiften, is toch niet helemaal mijn ding. 

Ook kan je een lippen balsem in je broekzak stoppen, dat heb ik hierboven gedaan. Een lippenbalsem los in je tas, zorg dat je altijd een lippenbalsem bij je hebt. Ik heb deze foto's 3 dagen geleden gemaakt, nu zijn mijn lippen weer in normale staat, nadat ik heb gescrubd en ingesmeerd.

Heb jij veel last van droge lippen?

Liefs Maaike

2 opmerkingen:

  1. Oooh, leuk en handig ! Vooral dat recept van die lippen scrub.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier heb ik al zo lang naar gezocht, echt bedankt! Vooral nu heb ik last van droge lippen (wat je ook al zei in je artikel)

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D