Sleek face form ♡ contouring and blush palette ♡ Light

zondag 8 december 2013


Vandaag laat ik jullie kennismaken met een ander Sleek palette. Een blush palette, met een highliter, blush en bronzer. Ik heb deze foto's ook gemaakt met mijn vriendin Zara. Vandaar dat de blush, highliter en bronzer op haar is getest, ook omdat ik niet een foto van mijn eigen wang kan maken, kan wel maar niet erg goed.



Het nette en strakke uiterlijk van het Sleek palette.


Ziet er veelbelovend uit!


De kleuren in de zon. Ik ben het meest benieuwd naar de highliter en blush, vooral door de goude shimmer van de blush.



Swatches! Wauw, wat een pigment! De bronzer is mat en niet al te sterk gepigmenteerd, wat ook wel fijn is, ook omdat ik nog niet mega veel ervaring heb met bronzers. De highliter en blush vind ik echt prachtig, geen woorden heb ik er voor, haha. Naja, wel, mooi!!

 Hoi Zara! Hier zie je de blush, bronzer en highliter. Bovenaan de highliter dan de blush en als laatste de bronzer, die is bovenaan ook een beetje aangebracht. De bronzer geeft ook echt meer vorm aan je gezicht, vind ik. De highliter en blush vind ik nog steeds wauw!

Conclusie
Ik ben ontzettend blij met het palette. Per vakje (highliter, bronzer of blush) kost het ongeveer 4,33. Dat is niet duur voor zulk mooi pigment, ik ben ontzettend enthousiast over dit palette.

Voor 12,95 heb ik dit palette gekocht bij de Make-up spot, ik kreeg er ook nog een mini-lipgloss bij van Sleek.

Liefs Maaike

1 opmerking:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D