Catrice ♥ Ombre Top Coat

zondag 5 juli 2015


Vandaag review ik voor jullie deze nagellak van Catrice. Het is geen normaal nagellakje, maar een nagellak dat een speciaal ombre effect creeërt, namelijk elke keer dat als je een extra laagje van dit spulletje over je nagellak doet, word het een tint donkerder. Lees dus snel verder of dit werkt!




Het uiterlijk is erg strak, maar wel somber door de donkere dop. Het is duidelijk waarvoor de top coat is, het staat namelijk duidelijk aangegeven op de dop.


Hier staat ook nog met welke kleuren het werkt. Ik heb gezocht, maar zulke lichte kleuren, heb ik niet in mijn stash, vandaar dat ik een iets donkerdere kleur heb gebruikt.



Links was met geen een laagje en zo bouwt het zich op, de tweede nagel van links heeft 1 laagje, de derde nagel 2 en de vierde nagel 3 laagjes. 


Op de meest linker nagel, de nagel met 3 lagen, is de nagellak een beetje weggevaagd, dit kwam omdat ik wilde kijken, hoe snel je een laagje kan aanbrengen na de ander. Oftewel, nadat je een laagje heb aangebracht, moet je even wachten, 2 minuten is al meer dan genoeg en dan kan je het volgende laagje aanbrengen.


Conclusie
Je ziet het effect een klein beetje, als ik goed naar mijn nagels kijk, zie ik dat het elke keer een klein beetje donkerder is. Maar zo duidelijk als op het plaatje van de dop, no way! Het kan er aan liggen dat mijn kleur niet zo licht was als op de verpakking, al denk ik dat het niet zo'n extreem groot verschil maakt. Als je op het plaatje kijkt, was mijn nagellak ongeveer de 3de nagel van links, met één laagje is het al zoveel donkerder, dan wat het bij mij werd. Dus de conclusie is: Ik zal de nagellak niet gaan kopen. Ik raad het je af, het effect is amper te zien. Wel blijft je nagellak er beter door zitten, maar daar is het natuurlijk niet voor bedoeld.

Je kan deze nagellak voor 2,99 kopen bij Catrice verkooppunten als Kruidvat.

Heb jij al eens gehoord van deze ombre nagellakjes?

Liefs Maaike

1 opmerking:

  1. Ik vind het jammer dat je het niet ziet en ik zou deze nagellak dus ook niet snel zelf kopen als ik dit zo zie...

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D