Looks beoordelen ♥ #6

donderdag 2 juli 2015


Dit is lang geleden, vandaag ga ik weer looks beoordelen met Meghan. Gezellig samen onze mening geven over verschillende outfits. Meghan heeft haar eigen youtube kanaal: Meghantjeee, dus kijk daar eens even. En dan gaan we nu snel beginnen!

Flávia Desgranges van der Linden - Chicwish Coat - Black and White Prints

Meghan: Ik vind dit een leuke outfit. De schoenen vind ik qua model mooi, alleen de print vind ik pittig lelijk, net als de tas. Het vest vind ik superleuk en het past ook overal bij. Ik geef deze outfit een 7,5.

Maaike: Leuk outfit! Alles matched, het word wel wat druk door de jas en de schoenen, maar doordat het shirt en de broek erg basic zijn, staat het erg leuk. Het enige wat ik niet leuk vind aan het outfit is de tas, ik vind hem te tuttig. Ik geef dit outfit een 8.

Laugh of Artist - Little Mistress Short, Yayou Top, Chic Wish Glasses - Little short

Meghan: Ik vind deze outfit heel leuk, ookal zou ik de broek niet snel aantrekken. Ik vind het heel leuk staan bij het geheel. De tas vind ik heel nep en het past ook niet bij de ouderwetse sfeer van het outfit. Ik geef deze outfit een 6,5.

Maaike: Oh, wauw, dit is de ultieme hipster, met starbucks en een ontzettend mooi koel filter er overheen. Ik vind de broek écht niet leuk, het zit veels te hoog, ik vind highwaisted broeken zelf erg leuk, maar dit is dan weer een uitzondering. De rest van de outfit is wel oké, alleen vind ik de tas hier zelf ook niet erg leuk. Ik geef dit outfit een 6.

Kryz Uy -  - Jump Street

Meghan: Tuinbroeken vind ik heel erg leuk, dus nu ook. Ook het shirtje eronder vind ik er heel leuk bij staan. Ik vind dit outfit heel compleet en daarom geef ik dit outfit een 9!

Maaike: Meestal vind ik tuinpakken niet zo leuk, maar dit staat écht leuk. Alles matched perfect en de tas vind ik ook erg leuk. Ook de zonnebril is hier een échte eyecatcher! Ik geef dit outfit een 8,5!

Beatrice Gutu - Blazer, Shirt, Shoes, Jeans, Bag - Basic Uniform

Meghan: Oh my, i love this! Het is echt zo'n love it or hate it outfit, maar ik ben de lover. De tas vind ik ook best leuk. Ik geef deze outfit een 8!

Maaike: Ik vind de stijl van deze look, zo niet leuk. Het verschilt natuurlijk ontzettend per persoon, maar ik vind het veels te mannelijk, ook vind ik de bril écht afschuwelijk en de tas, voor mij is het gewoon een no-go. Ik geef dit outfit daarom een 4.

Amelia  Breading - Closet London Duster Jacket, Closet London Asymmetric Zip Skirt - CLOSET LONDON

Meghan: Punt 1: wat een lelijke pose. Punt 2: wat een lelijke schoenen. Punt 3: wat een lelijke jas, ja ik kan zo nog wel even doorgaan, dus ik zal maar meteen het cijfer geven; een 2.

Maaike: Voor me gevoel zijn de schoenen veels te groot, het ziet er echt niet uit. Ik vind de croptop en de rok leuk op elkaar staan. Al vind ik het oversized vest echt lelijk, net zoals de schoenen. Dus het cijfer is een 3. Lekker laag!

Welke look was jouw favoriet?

Liefs Meghan & Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D