TAG: TMI

zaterdag 26 april 2014


Vandaag doe ik voor jullie de TMI tag oftewel Too Much Information. Ik beantwoord 50 vragen over mij. Ik vind deze tag zo leuk omdat je meer over mij te weten komt. Geef je me trouwens een linkje als je ook deze tag doet? Veel leesplezier!


1. Wat draag je?

Een wit lange mouwen shirt met een pyjama broek met stampertje erop, met daarover een paarse badjas.


2. Ben je wel eens verliefd geweest?

Jap.


3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?

Nee.


4. Hoe lang ben je?

1.64 meter.


5. Hoeveel weeg je?

Geen flauw idee.


6. Heb je tattoo’s?

Nee.


7. Heb je piercings?

Ik heb in elk oor één gaatje.


8. OTP?

Wat?


9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?

Wat?


10. Wat is je favoriete serie?

Hawaii-five-o, Danni Lovinski, Moordvrouw en op TLC vind ik veel programma's leuk.


11. Wat is je favoriete band?

Coldplay.


12. Wat mis je?

Op dit moment warme voeten.


13. Wat is je favoriete liedje?

Rather Be


14. Hoe oud ben je?

13.


15. Wat is je sterrenbeeld?

Boogschutter.





16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner

Ben ik nog niet mee bezig.


17. Wat is je favoriete quote?

Be happy, kort en krachtig


18. Wat is je favoriete acteur?

Ehm.. Ik heb niet echt één favoriete acteur.


19. Wat is je favoriete kleur?

Paars, lila, zalm-roze, mint-groen, ik houd van pastelkleurtjes.


20. Harde muziek of zachte muziek?

Zachte muziek


21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?

Ik ga meestal in bed liggen. Wat lezen, op mijn telefoon iets om mezelf rustig te maken.


22. Hoe lang douche je?

10/15 minuten denk ik.


23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?

Lenzen uitdoen + Kleding + Make-up denk ik 15/20 minuten.


24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?

Nee, gelukkig niet!


25. Wat is een turn-on?

Wat?


26. Wat vind je een afknapper?

Stinken of gele tanden.


27. Wat is de reden waarom je een YouTube kanaal bent gestart?

Ik begon mijn blog en al snel ben ik ook filmpjes gaan maken.


28. Heb je angsten?

Ja, duiven, liften en haaien, etc. Heb laatst Jaws gezien, dus ben benieuwd hoe ik binnenkort ga zwemmen in de zee.


29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?

Weet ik niet meer.


30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?

Gister tegen mijn moeder. ♥




31. Wat is de betekenis achter de naam van je blog?

F= fashion, Eauty=beauty, Style=lifestyle


32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?

Cynthia Beauty


33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?

Weet ik eigenlijk niet. Ik kijk amper tv en volg geen series via mijn computer.


34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?

Mijn vader


35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?

Meghan, Ik skype vaak met haar.


36. Wat is je favoriete eten?
Pizza of lasagne.


37. Waar wil je nog graag naar toe?

Sardinië, ik was er vorig jaar en vond het ontzettend leuk.


38. De laatste plaats waar je was?

Haarlem.


39. Heb je een crush?

Ja.


40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?

Vrijdagavond.


41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?

Geen flauw idee, ik voel me niet zo heel snel beledigd.


42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?

Zoet, sowieso!


43. Welke instrumenten speel je?

Niks.


44. Wat is je favoriete sieraad?

Ik denk nu een bandje van de h&m


45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?

Dansen





46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?

Volgens mij was dat Dark Horse van Katy Perry.


47. Wat is je favoriete openingszin?

Heb ik niet.


48. Heb je die openingzin wel eens gebruikt?

Nope.


49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?

Vrijdag, toen was er een schoolfeest.


50. Wie geef je de tag door?
Iedereen die deze tag wilt doen.

Ga jij deze tag doen?

Liefs Maaike

9 opmerkingen:

  1. Leuk om je wat beter te leren kennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf dat je ook fan van Coldplay bent! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een leuk artikel ;)

    Sorry dat ik de laatste tijd niet op je blogg kijk, komt omdat ik nu oppeens 1 uur huiswerk per dag krijg -_-

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!
      Maakt niet uit, ik begrijp het volkomen.
      Gelukkig komt de vakantie er weer aan!
      Liefs Maaike

      Verwijderen
    2. Ik kijk het weer elke dag, maar volgend jaarweet ik het nog niet... want ik ga naar het vwo, en je krijgt daar best veel huiswerk...

      Verwijderen
    3. Haha klopt! Maar je houd nog wel vrije tijd over, hoor, gelukkig wel, anders moest ik allang stoppen met mijn blog.

      Liefs Maaike

      Verwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D