Nieuwe Catrice collectie: 'Hip Trip'

woensdag 24 april 2013


Een nieuwe collectie van Catrice is er uitgekomen, jeaj! Laten we snel kijken. De naam hip trip, klinkt wel gaaf!


Als eerst deze nagellakjes, ik vind de 4de erg mooi van kleur op deze afbeelding. Echt wauw's. De andere nagellakjes zien er ook leuk uit, maar zijn niet erg spectacular, van kleur.


Deze bronzer vind ik niet erg bijzonder, als ik het zo zie. Verder is zo'n kleur wel altijd handig!


Dit mooie pallet, die ik echt kopen ga. De kleuren zijn lekker fel en gek. I love it! <3 Ook handig omdat er meerdere kleuren in zitten, die contrasteren met elkaar.


Een paspoort hoesje, oke, leuk. Where's the beauty, Catrice?

Eerst toen ik dit zag dacht ik aan een deo, neehoor, het is een blush. De kleur belooft ons flamingoroze. De kleur is bedoelt om deppend aan te brengen.

Drie roze gekleurde lipsticks met een zilver omhulsel net zoals de rest van de lijn. Ik vind de kleuren erg liefelijk. De lipsticks bevatten ook gel textuur, ben benieuwd naar deze lipsticks van 3,99. We zullen zien.


Hier een korte sneak preview, waarin je de mogelijkheden ziet. Handig!

Wat vinden jullie van de nieuwe collectie? Zou jij wat willen kopen hiervan?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D