Essence, Kiss care love, 01 fruit crush

vrijdag 19 april 2013


Vandaag een review over deze Kiss care love van Essence. Ik had hem gekocht voor een DIY, maar ik vond hem té leuk en ik vond het nogal zonde. Ookal was hij niet erg duur, haha, 1.40.



Als je de dop open doet, zie je een roze kleurige lipstift. Met kleine glitters, die echt verschrikkelijk lekker ruikt. Namelijk naar kersen.


De naam is 01 Fruit crush, al weer een nummer naam. Lieve merken snap dan dat we originele namen leuk vinden.


De dop is doorzichtig met geel. Alleen als je vettig handen hebt, dan verdwijnt de naam. Je handen worden dan geel, wat gelukkig wel uitwasbaar is.


Hier zie je de kleur beter, echt wauw.



In de zon, glimt het mooi.


Hier zie je het uit de zon, het is een lichte kleur. 


Hier zijn mijn lippen met niks erop.

Hier met lipgloss, het is een lichte, zachte, roze kleur. Echt een must, alleen jammer van de dop, wat ik al zei.

Wat vind jij van deze lipgloss?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D