Tag: Van 10 tot 1

vrijdag 12 april 2013

Het viel me op dat ik al een tijd geen tag heb gedaan. Dus ging ik op jacht, haha. Nee, ik typte tag in op google, en kwam toen uit op deze. Ik zag hem op verschillende blogs, zoals die van Teske, voorbij komen. Tijd op hem zelf te doen!

your irresistible eyes | via Tumblr

10 dingen over mijzelf:

1. Ik kan er niet tegen als mijn nagels er niet uit zien.
2. Ik ben nog nooit echt verliefd op iemand geweest, dat mijn hart sprongetjes maakte.
3. Ik geef makkelijk geld uit.
4. Ik hou van budget stuff shoppen, dat zie je ook in mijn reviews. 
5. Als ik bij bijvoorbeeld een Kruidvat, Etos of DA kom. Loop ik als eerst naar alle make-up toe.
6. Ik ben verslaafd aan Sims freeplay op de iPad.
7. Ik hou van die lieve pasteltinten
8. Ik hou van vakantie!
9. Ik ga volgend jaar naar het vwo.
10. Elke keer als ik blog, krijg ik een hyper gevoel in mijn maag.

DAUGHTER OF LEON.

9 dingen die ik leuk vind:
1. Shoppen
2. Dingen die lekker ruiken.
3. Cupcakes
4. Muziek luisteren
5. Afspreken met vriendinnen
6. Cadeau's krijgen.
7. Bakken, en dan versieren met marsepein.
8. Beautyfilmpjes kijken.
9. Bloggen

8 dingen die ik niet leuk vind:
1. Gezeur
2. Ruzie
3. Droge handen
4. Lelijke nagels
5. Nagellak dat maar niet lukt
6. Geen inspiratie hebben, voor bloggen maar ook bijvoorbeeld voor school.
7. Arrogante mensen
8. Zweten

7 plekken waar ik graag kom:
1. Thuis
2. Op de bank
3. In mijn bed
4. In de stad
5. Buiten
6. Pretparken
7. Bij vriend(in)en

Cotton candy | via Tumblr

6 manieren om mijn hart te winnen:
1. Geintresseerd zijn in me.
2. Je best doen voor me.
3. Niet alles van mijn kant laten komen.
4. Me verrassen.
5. Me aan het lachen maken.
6. Voor me zorgen als ik me niet goed voel.

5 plaatsen waar ik nog heen wil:
1. New York
2. Thailand, ik zou het wel eng vinden, maar de cultuur lijkt me zo gaaf!
3. Las Vegas
4. Ibiza
5. Hawaii

4 dingen of personen waar ik niet zonder kan:
1. Mijn ouders
2. Mijn vrienden
3. Buitenlucht, als ik bijvoorbeeld ziek ben en dan eindelijk naar buiten toe kan, omdat ik beter ben, voel ik me echt vrij.
4. Mijn laptop+ Internet, anders heb ik er nog weinig aan.;$

Pretty | via Tumblr

3 van mijn lievelingsliedjes:
1. James Blunt - Goodbye my lover
2. Pink - Just give me a reason
3. Rihanna - Stay

2 wensen:
1. Gelukkig worden/zijn.
2. Bekend worden met mijn blog 

1 laatste woord:
Doei!

Wat vond jij van deze tag? Zeker eens doen?

Liefs Maaike

1 opmerking:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D