Essence Floral Grunge

zondag 14 april 2013

Ik had dit product gezien bij de Kruidvat met een vriendin. Het leek ons ontzettend gaaf. Dus toen gingen we naar huis toe voor het geld. Even later kochten we de laatste twee. Het is een poeder dip diye. Het is voor je haar, natuurlijk, haha. Een gave dip diye belooft dit product ons. We zullen zien!


Als eerst ziet het product er prima uit, het is een roze soort poeder.

Hier ben ik voor ik de hair dye powder erin deed.
En hier na. Je ziet de kleur niet erg goed, maar wel goed genoeg. Ik ben er blij mee, ik wil ook niet dat mensen me na staren op straat, zeg maar.

Van dichtbij.

Hoe werkt het?
-Doe niet je mooiste shirt aan, het kan namelijk vies worden.
-Leg eventueel een handdoek op je schouders.
-Smeer het via het potje in je haar.
-Zoek de goede hoeveelheid op een plek, heb je donkerder haar moet je natuurlijk wat meer gebruiken dan als je blond haar heb.
-Spray er wat lak in, en klaar ben je.

Conclusie
Het is een fijn product voor 2,99. Het is ook makkelijk uitwasbaar, en staat leuk. Het brengt makkelijk aan. Het is alleen soms moeilijk de goede hoeveelheden te schatten. Op sommigen lokken is het daardoor duidelijker te zien, dan op anderen.

Wat vind jij van dit product?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D