Look a Like: Jessie J

vrijdag 26 april 2013

Zoek de verschillen. Oke, haha, die vind je makkelijk en snel, maar het gaat om het idee. Vandaag een look a like van Jessie J. Ik had de pruik voor een toneelstukje gekocht en bedacht er toen later dit idee mee. 



Mijn oog, oke, de lijn onder mijn onderwimper (Hoe heet die ookal weer?) is nogal mislukt. Het zit er een beetje naast, maar van veraf ziet het er wel gaaf uit. Ik heb roze en wit/zilver gebruikt. De wit als highliter en de zilver onder mijn oog.

Mijn lippen, ik heb helaas geen felroze lipgloss/ lipstift, dus moest ik creatief zijn met de lipartikelen die ik heb. Het zijn er uiteindelijk twee geworden, maar daardoor is het wel erg glimmend, maarja, nobody cares?!



Nog een foto van Jessie J, een van de grootste verschillen is dat mijn gezicht niet op haar lijkt. En zelfs met mijn lichtste foundation kon ik dit resultaat niet bereiken.

Maarja in ieder geval, ik heb mijn best gedaan. En het is beter gelukt als gedacht. 

De spullen die ik hiervoor gebruikt heb:
-MAX make up pallet, Everday 18-color, eye shadow pallete
-MAX Foundation
-Naamloze lipstick
-Hema lipgloss shine roze
-Essence multi action mascara
-Zwarte pruik action 
-Minni mouse oren uit Disneyland

Wat vinden jullie van deze nagemaakte look? Hot or flop?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D